Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی برنا، نخستین ساعات بامداد امروز(پنجشنبه 30 خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی  کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

ویژگی های این پهباد در عکس زیرآمده است؛

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجاوز جاسوسی جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) طی سخنانی در واکنش به تهدید‌های مقامات این رژیم مبنی بر ضرورت پاسخ به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، نسبت به هرگونه اشتباه در این باره و پاسخ دوباره تهران هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» در این باره گفت: در ارزیابی بخش اطلاعات نظامی درباره واکنش ایران اشتباه رخ داده است.

وی اذعان کرد: بدون رادار‌های آمریکایی در زمین، دریا، هوا و اطلاعاتی که آن‌ها در اختیار ما قرار دادند، مقابله با حمله ایران ممکن نبود.

لیبرمن همچنین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد: حالا وقتی به سراغ انجام عملیات دیگری می‌رویم باید در نظر داشته باشیم که چندین بار به آن پاسخ داده خواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقامات رژیم صهیونیستی با مطرح کردن تهدید‌های توخالی از ضرورت پاسخ به ایران صحبت می‌کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • به ۵ دلیل تل‌آویو و متحدانش نتوانستند پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را ساقط کنند
  • بعد از حمله سپاه معترضان سال ۱۴۰۱ و ۸۸ هم شادی کردند | ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به هدف خورد
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • عکس یادگاری مردم با شکارچی پهپاد آمریکایی
  • این پهپاد ایرانی دل چینی ها را برد! + فیلم