Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:27:25 GMT

علت مصدومیت مرادی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۱۶۱

علت مصدومیت مرادی چه بود؟

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی از ناحیه کتف و آرنج دچار آسیب دیدگی شد. مرادی در حالی این مصدومیت برایش رخ داد که در تلاش برای مهار وزنه‌ی ۲۰۰ کیلویی بوده است.

حالا برخی کارشناسان وزنه‌برداری اعتقاد دارند که سهراب مرادی در تمریناتش برای حرکت یک‌ضرب در این برهه زمانی نباید سراغ چنین وزنه‌ای می‌رفت و او از لحاظ رکوردی یک ماه زمان نیاز داشت تا این وزنه را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در بازی های آسیایی جاکارتا وقتی مدال طلای یک‌ضرب را به ارمغان آورد، وزنه‌ی ۱۸۹ کیلویی را مهار کرده بود و حالا در بالا بردن وزنه‌  ۲۰۰ کیلویی در تمرینات با این مصدومیت مواجه شده است. 

به هر ترتیب روز گذشته این ملی‌پوش به بیمارستان منتقل شد و نتیجه نهایی MRI او روز شنبه مشخص می‌شود و اگر مصدومیتش جدی باشد، او بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز از دست می‌دهد. 

او که در اواخر سال گذشته با مصدومیتی از ناحیه کمر روبرو بود و در آن زمان حتی احتمال پارگی دیسک کمرش وجود داشت، حالاباید منتظر جواب نهایی پزشکان باشد و تا روز شنبه صبر کند.

مرادی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ مدال طلای دسته‌ی خود را به دست آورده بود و یکی از شانس‌های حتمی مدال طلا در بازی‌های آسیایی تایلند محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید:

سهراب مرادی در آستانه از دست دادن المپیک قرار گرفت

مشکل عجیب پیش روی وزنه برداران نوجوان ایران

تاریخ آغاز لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد

انتهای پیام/

مصدومیت مرادی پیش از بازی های آسیایی تایلند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم

تنیسور شماره ۲ جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای المپیک خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ویک؛ یانیک سینر در مورد اهداف اصلی خود در این فصل صحبت کرد. به گفته این تنیسور ایتالیایی، وظیفه اصلی او آوردن مدال برای کشورش در بازی‌های المپیک پاریس است.

تنیسور شماره 2 جهان گفت: بازی‌های المپیک قطعا یکی از اهداف اصلی من برای سال 2024 است. امیدوارم بتوانم مدالی را به خانه بیاورم تا شادی دیگری به ایتالیایی‌ها بدهم. سپس من خودم کنجکاو هستم که ورزش‌های دیگر را تماشا کنم، با قهرمانان بزرگ ملاقات و شاید با آنها صحبت کنم تا بفهمم آنها چگونه فکر می‌کنند.

تولید بازی دیجیتالی جدید تنیس از سوی ATP و WTA

یانیک سینر خاطرنشان کرد: به طور کلی دوست دارم بدانم در ذهن دیگر ورزشکاران چه می‌گذرد. هر از گاهی با ورزشکاران سرشناس ارتباط برقرار می‌کنم. امسال در میامی از دیدار با لوچیانو اسپالتی و بچه‌های تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز بسیار خوشحال شدم. من فکر می‌کنم ما باید چیز جدیدی از نمایندگان سایر ورزش‌ها یاد بگیریم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • کربکندی: شاید سهمیه آسیایی سپاهان به مخاطره بیفتد
  • رهاسازی ماهی ۳۰۰ کیلویی به رود خانه ارس