Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@05:46:57 GMT

توسعه کردستان آرزو شهدا بود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۱۶۵

توسعه کردستان آرزو شهدا بود

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، گفت: به حضور حداکثری امروز مردم در این مراسم افتخار می کنم و به تمامی ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان ادای احترام خواهم کرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: برگزاری چنین مراسم هایی حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم و باید از تمامی دستگاه ها و مدیران استان تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت برنامه ریزی تلاشی بسیاری در راستای تامین اعتبار به منظور آماده سازی این سالن انجام دادند و امید است در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در این سالن باشیم.

مرادنیا با بیان اینکه توسعه و آبادانی کردستان آرزو شهدا بود، گفت: توسعه و امنیت امروز کردستان مدیون شهدا است و قطعاً روح شهدا با امنیت موجود در کشور علل خصوص کردستان آرام خواهد گرفت.

استاندار کردستان اظهار داشت: ما به عنوان مدیران اجرایی در راستای تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم هیچ گاه متوقف نخواهیم شد و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کردستان کنگره 5400 شهید استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: هم‌اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی در زندان‌های استان کردستان در حال تحمل حبس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در آئین جشن گلریزان که با حضور خیران و صاحبان صنایع و شرکت‌های تولیدی استان، برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شد، اظهار کرد: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص این مبلغ، تعداد بیشتری از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های استان زندان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ادامه داد: ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از خداوند کریم طلب رحمت و آمرزش کرده‌ایم و به فرموده خداوند متعال، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: دنیا، محل آزمایش و امتحان انسان است و در این گونه مراسم‌ها انسان‌ها آزمایش می‌شوند و حضور در این مراسم‌ها توفیق الهی است که شامل حال بسیاری از افراد نمی‌شود.

در ادامه این مراسم خیران و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان کردستان، بیش از دو میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

کد خبر 744516

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • جشن شادی مردم هرمزگان در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به اسرائیل
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند