Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به بازداشت زنی که در یکی از خیابان‌های شهر رشت، اقدام به اعمال منافی عفت کرده بود، افزود: این زن که با وجود تذکر مردم برای رعایت شئونات، به اقدامات هنجارشکنانه خود اصرار می‌ورزید، پس از ورود نیروی انتظامی نیز از دستور پلیس سرباز زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ادامه این رفتار مجرمانه از سوی او، نیروی انتظامی این فرد را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان اضافه کرد: این شخص در حال حاضر با دستور مقام قضائی در بازداشت به سر می‌برد و پرونده برای رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شده ضمن آنکه تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر متهمان در اختیار مرجع انتظامی است.

طی چند روز گذشته فایل ویدئویی از رفتار خارج از شئونات یک زن که گفته می‌شود اهل استان گیلان نیز نبوده، در یکی از خیابان‌های شهر رشت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که بازتاب‌های زیادی داشت. حرکت‌های غیرطبیعی این زن، ترافیک زیادی در آن منطقه ایجاد کرد که در نهایت، با حضور مأموران نیروی انتظامی، او دستگیر شد.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوقی و قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

دادستان کرمانشاه گفت : در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضایی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در نشست تعاملی مقامات ارشد دستگاه قضائی و انتظامی استان ضمن تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی، به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضائی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و تأیید ریاست قوه قضائیه از طرح عفاف و حجاب افزود: دشمنان نظام اسلامی عفت عمومی را نشانه رفته‌اند، لذا دستگاه قضائی استان از طرح نور فراجا حمایت کامل را خواهد داشت و انتظار است مأموران اجرای این طرح ضمن تلاش در جهت اصلاح وضعیت عفاف و حجاب، با تدبیر کامل مراعات حد و حدود و حریم‌ها را نیز داشته باشند.

دادستان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: نظارت الکترونیک محکومین سابقه دار بزه سرقت، راه اندازی سامانه کنترل تردد افراد در مراجع انتظامی، تعیین تکلیف خودروهای فرسوده و رسوبی، دستور جلب‌های صادر شده، استقرار پلیس ویژه اجرای احکام، ایجاد ارتباط الکترونیک بین مراجع قضائی و انتظامی و … از جمله موضوعاتی است که بر اساس سند تحول قضائی به دادستان استان‌ها ابلاغ شده است و با تعامل و همراهی فراجا این موضوعات را عملیاتی خواهیم کرد.

کد خبر 747683

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست