Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقوع فتنه ۸۸ حادثه خیره‌کننده و باشکوه انتخابات ۴۰ میلیونی ریاست‌جمهوری دهم را به کام مردم ایران تلخ کرد و حدود ۸ ماه کشور را درگیر خود کرد. در کنار حجم عظیم بمباران رسانه‌ای، انواع ترفند‌های تخریبی به کار گرفته شد و خسارت‌های فراوانی به ملت ایران تحمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایط غبارآلودی هشدار‌های به موقع و راهگشای رهبر بزرگوار انقلاب مسیر درست را یادآور شد و توطئه زهرآگین دشمن را ناکام گذاشت.

شناخت این نقش سرنوشت‌ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیش‌بینی‌های به موقع ایشان به‌ویژه برای جوانان بسیار مهم و راهگشا خواهد بود، از این رو در ادامه ویدئویی از سخنان منتشرنشده و پیش‌بینی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای از شکست فتنه دو ماه پس از انتخابات ۸۸ در یک جمع خصوصی را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فتنه88 انتخابات ریاست جمهوری رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت