Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال در جدول ۱۰ یک (اعتبارات استانی پیوسته قانون بودجه سال ۹۸) رتبه نخست اعتبارات متوازن و رتبه دوم اعتبارات تملک کشور به این استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه جداول و وضعیت بودجه محرمانه نیست اظهار داشت: جداول بودجه باید روی سایت برنامه و بودجه استان قرار گیرد تا دسترسی برای همگان امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موهبتی گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند در صورت عدم توانایی در متقاعد کردن فرمانداران از فصول اعتبارات، این اعتبارات به فصل دیگر منتقل می‌شود.

رئیس شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند و اضافه کارها نیز در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

وی بر تأمین اعتبار امریه سربازی برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز ادارات و پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها تاکید کرد.

موهبتی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند یک نسخه از موافقت نامه‌های خود را در اختیار مسئولان شهرستانی شأن قرار دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر پرداخت طلب پیمانکاران برای شتاب در اجرای طرح‌ها تاکید کرد و گفت: پیمانکاران باید اطلاعات خود را در اختیار فرماندار قرار دهند و همچنین اگر تخلفی از سوی فرمانداری در ارتباط با پیمانکاران رخ داد نیز باید برخورد لازم انجام شود.

موهبتی بر تخصیص اعتبارات طرح‌های مشارکتی نظیر خیری و بسیج برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تاکید کرد.

وی گفت: ضروری است برای اتمام طرح‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها از محل توازن ملی و سایر دستگاه‌ها از اعتبارات تملکی کمک شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اعتبارات استان از محل جدول ۱۰ یک در مجموع افزون بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که شامل ۳۳۵ میلیارد تومان سه درصد درآمد نفت و گاز، ۲۸۴ میلیارد تومان تملک استانی و ۸۵۳ میلیارد تومان متوازن استانی می‌شود.

غلامرضا مالکی افزود: این اعتبار در ۳۰ فصل و ۷۲ برنامه در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه رتبه سیستان و بلوچستان در این جدول در کشور دوم است اظهار داشت: اعتبارات تخصیص داده شده این جدول بعد از تصویب امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه به کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها ارجاع داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات صرف حقوق نیروهای طرحی در استان می‌شود گفت: افزون بر سه هزار و ۴۰۰ نفر به عنوان نیروهای طرحی در استان مشغول بکار هستند.

۷۳۱۶ **۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصادی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان رویکردهای سال جدید برای تحقق شعار سال را به شرح ذیل تبیین کرد.

سید محمد رضا سیدحسینی در گفت وگو با ایسنا- ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی را از برنامه های این سازمان برای سال جدید عنوان کرد.

وی توسعه کشت در محیط های کنترل شده با توسعه گلخانه های پیشرفته، مدرن، سایه بان و گلخانه های خانگی، توسعه کشت های گیاهان دارویی و کم آب بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز،توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت موردنیاز کشور ،توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی را از دیگر برنامه های راهبردهای سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد .

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه های محوری فوق بهره گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش، خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان