Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:02:23 GMT

اختلاف با رسانه‌ها به مراجع قضائی ارجاع نشود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۳۴۳

اختلاف با رسانه‌ها به مراجع قضائی ارجاع نشود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دستورالعملی را مبنی بر جلوگیری از ارجاع موارد اختلافی با اصحاب رسانه به نهادهای قضائی، خطاب به استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تقویت و حمایت فضای نقد آزاد در سطح کشور و کمک به ارتقای فرهنگ پرسشگری در حوزه‌های رسانه به عنوان یکی از رویکردهای جدی مدنظر دولت محترم در برنامه‌های عملیاتی حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، شایسته است هر گونه اختلاف با اصحاب رسانه در کمیته‌ای با حضور افراد زیر مورد بررسی و مسائلی فی ما بین با توافق حل و فصل شده و از ارجاع آن به نهادهای قضائی جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کارگروه حل اختلاف شامل این افراد هستند؛ مدیرکل استان (رئیس)، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی (دبیر)،رئیس حراست (عضو)، رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات (عضو)،نماینده رسانه‌ها.

مشابه این کارگروه در شهرستان‌ها و مناطق استان نیز تشکیل و شروع به کار کند.

کد خبر 4646262 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جواد حسینی هیئت دولت وزارت آموزش و پرورش دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت