Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های ‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این یکی از سمبلیک‌ترین دیدار‌های بین المللی رهبر معظم رهبری بود که بروز استقلال و خودباوری ایران را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیان سلیس و روان مقام معظم رهبری در این دیدار ادامه داد: برای اولین بار بود که دیدار خصوصی ایشان به صورت زنده پخش شد تا این صدای بلند به گوش جهانیان برسد که ایران ذره‌ای از ارزش‌های انقلابی خود کوتاه نمی‌آید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ابر قدرت‌ها برای خودشان ابر قدرت هستند، افزود: با توجه به تاریخچه طولانی دو ملت، این دیدار تاثیر مثبت بر روابط دو کشور دارد و ژاپن روابط سلطه آمیز با ایران نداشته است.

عاملی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، خاطر نشان کرد: ما طولانی‌ترین دوره مذاکره با آمریکا و دولت‌های اروپایی در برجام را پشت سر گذاشتیم و مشخص‌تر شد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی آمریکا رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه‌های مختلف بوده و در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها بوده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می‌رود.

به فضل الهی، پس از گذشت بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدا اینک به درختی تنومند و پرثمر مبدل شده که استکبار جهانی در برابر عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان سرافراز اسلام، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف، خاصه فرماندهی و تک تک پاسداران انقلابی سپاه استان البرز و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.

کد خبر 6084013

دیگر خبرها

  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • عکس متفاوت از رهبری در شیراز را ببینید
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست