Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:12:40 GMT

کردستان مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۳۹۲

کردستان مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است

سردار سلامی گفت: کردستان مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است می توان کردستان را نیز پایتخت ایستادگی و ثبات ملت ایران نام گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سردار سلامی امروز (30تیر) در کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که در استادیوم شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار شد،اظهار داشت: کردستان مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است و میتوان کردستان را نیز پایتخت ایستادگی و ثبات ملت ایران نام گذاشت در واقع کردستان مانند نگین درخشانی در حلقه انگشتری ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای من افتخار بسیار بزرگی است که امروز در این عرصه های سرشار از معنویت، در میهمانی آلاله ها و شهیدان هستم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: کردستان سرزمین هنر، مقاومت است و مردمان آن آزاده، شریف و سلحشور و حماسه آفرین و رشید و دلاور و باوفا هستند.

 

وی افزود: مردمان کردستان با فرهنگ غنی و ادبی عمیق و ایمانی مستحکم و در بنای عظیم کشور ما به حساب می آیند.

 

سردار سلامی اظهار داشت: کردستان و مردمانش افتخار ملت ایران و اصیل‌ترین قوم ایران هستند.

 

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: وجود ۵۴۰۰ شهید گلگون کفن در این استان نشانه ای از صدق وعده و وفاداری این مردم است.

 

وی افزود: اینجا دیار آگاهی و سرزمین شهید ماموستا شیخ الاسلام و برهان عالی است زیرا، نقش زیبای جاودانگی در قامت پرشکوه ملت ایران در اینجا به تصویر کشیده شد ه است.

 

سردار سلامی بیان کرد: شهیدان در هرجایی نشانه و سمبل افتخار ما و هستند، زیرا آنها درخشش روح مقاومت در پیکره روح مردم ایران عزیزمان هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در هر دوره‌ای آمریکای جنایتکار یک سرزمین اسلامی را میدان تاخت و تاز خود قرار داده است،افزود: این آمریکای جنایتکار یک روز لبنان، زمانی فلسطین، در مقطعی سوریه، زمانی عراق، امروز یمن و سال‌ها کردستان به عنوان نقطه مرکزی سیاست های استکباری آمریکا برای شکستن وحدت امت اسلام و ایجاد تفرقه های خونین بین مسلمان بوده است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: این جنایتکاران می خواستند  کردستان را سکوی برای شکستن وحدت ملی امت اسلام قرار دهند.

 

وی افزود:  اما شعور، آزادی، ایمان و روح حماسه آفرین مردمان کُرد، با همراهی همه ملت ایران این اجازه رابه استکبار جهانی وبه ویژه آمریکای جنایتکار نداد واین توطئه آنها همیشه با شکست مواجه بود.

 

سردار سلامی بیان کرد: این مزدوران می خواستند سرزمین کردستان ما را به میدان جنگ و نا امنی  تبدیل کنند و امنیت آرامش را از مردمان غیور وفادار به نظام  از ما بگیرند.

 

فرمانده سپاه پاسداران افزود: اما جوانان ایرانی و استان کردستان و پیشمرگان مسلمان کرد با تمام توانشان ایستادگی بسیار از خود نشان دادند و کردستان به محل دفن سیاست بیگانگان برای همیشه تبدیل شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز  کردستان سرسبز، ایمن، سربلند و در حال پیشرفت در زمین های  مختلف است و جلوه های پیشرفت آبادانی در آن نمایان است.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های مساجد خراسان جنوبی اوقات فراغت دهه کرامت در فارس بیرجند مظهر ایستادگی ملت ایران کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: از برنامه ۱۵۰ هزار هکتاری طرح تولید در دیمزار‌ها برای امسال که سومین سال اجرای این طرح است ۱۰۵ هزار هکتار زیر کشت قرار گرفته و بقیه تا پایان سال زراعی جاری اجرا خواهد شد.
کیشانی با بیان اینکه هرسال سطح زیر کشت این طرح افزایش می‌یابدف افزود: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره برداران ۳۰ درصد باقی مانده طرح زیر پوشش گیاهان دیگر به غیر از گندم و جو قرار بگیرد.
او پایداری تولید در دیمزارها، افزایش تولید محصول استراتزیک گندم، استفاده از ظرفیت و پتانسیل زمین ها‌ی دیم برای تولید محصولاتی از جمله علوفه، دانه‌های روغنی، گیاهان دارویی و حبوبات را از جمله اهداف اجرای جهش تولید در دیمزار‌ها عنوان کرد و گفت:پایداری تولید بواسطه رعایت الکوی کشت، تناوب در کشت، حاصلخیزی خاک و افزایش درآمد کشاورزان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی از کشاورزان خواست صرفا از یک نوع کودشیمیایی استفاده نکنند و به صورت متعادل از انواع عناصر غذایی استفاده شود تا گیاه در برابر تنش‌های محیطی از جمله خشکسالی و گرمای هوا مقاوم باشد و کمتر دچار خسارت شود.
کیشانی در خصوص تسهیلات پرداختی به کشاورزان دیمکاران طرف قرارداد طرح جهش تولید هم گفت: در اجرای این طرح از محل تسهیلات الحسنه که تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود از ادواتی، چون تامین بذرکار، خاک ورزها، تعمیرات کمباینو سم پاشی پشتیبان مالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام