Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پرستاران بیمارستان دهدشت گفت : با توجه به عدم پرداخت معوقات و وعده هایی که عملی نشد اخیرا قصد اعتصاب داشتیم که به واسطه گری و وعده های مجدد مدیران مدتی را به آن ها مهلت داده تا شاید بتوانند بخش قابل توجهی از انتظارات مالی ما را برآورده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  برخی از شغل ها در جهان نسبت به بقیه سخت تر و از دشواری های خاصی برخوردارند که متصدیان آنها به مراتب بیشتر از بقیه دچار مشکلات ناشی از آن مشاغل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این مشاغل پرستاری است؛ پرستاران ،کادر درمانی و کارکنان  بیمارستان ها همیشه با سختی های شغل خود دسته و‌ پنجه نرم‌ می کنند. بی خوابی،فعالیت زیاد،عمل های جراحی متعدد، مراجعین متعدد، گوشه ای از  سختی های شغل پرستاری است.

 

مجموعه بیمارستان دهدشت نیز مانند سایر بیمارستان ها با اینگونه سختی ها روبه رو هستند. البته انتقاداتی نیز به برخی از عملکردی کادر های بیمارستانی وجود دارد اما در این گزارش به برخی از مشکلات کارکنان بیمارستان از زبان آن ها می پردازیم.

 

یکی از کارکنان بیمارستان دهدشت در گفت و گو با پایگاه خبری کهگیلویه گفت : شغل پرستاری سختی های بسیار زیادی دارد که شاید در بقیه مشاغل کمتر وجود داشته باشد اما در شهرستان کهگیلویه کمتر از بقیه استان ها به فکر مشکلات کارکنان هستند. 

 

وی گفت : ماه هاست که کارکنان بیمارستان معوقات خود را دریافت نکرده و هر روز با وعده هایی که محقق نمی شوند سر میکنند. چندین بار مشکلات خود را مطرح کرده اما هیچ تاثیری  نداشته است.

 

یکی از پرستاران بیمارستان دهدشت گفت : با توجه به عدم پرداخت معوقات و همچنین جلساتی که با مدیران شبکه بهداشت گرفته شد قرار بر این بود که چند ماه قبل این معوقات پرداخت شوند اما زمان زیادی از پرداخت آخرین معوقات همه کارکنان گذشته و تا کنون هیچ پرداختی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

وی افزود : مشکلات بیمارستان به نوبه خود خستگی های زیادی را برای ما بوجود می آورد که مشکلات مالی می تواند مزید بر علت شده و به مراتب برای عملکرد کارکنان و انگیزه آن ها اثر منفی بگذارد.

 

یکی دیگر از پرستاران بیمارستان گفت : با توجه به عدم پرداخت معوقات و وعده هایی که عملی نشد اخیرا قصد اعتصاب داشتیم که به واسطه گری و وعده های مجدد مدیران مدتی را به آن ها مهلت داده تا شاید بتوانند بخش قابل توجهی از انتظارات مالی ما را برآورده کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات مالی خود افزود : متاسفانه با بوجود آمدن گرانی های اخیر ارزش معوقات کمتر از قبل شده و هرکس در زندگی خود با مشکلات مالی زیادی رو به روست که عدم تحقق مسائل مالی می تواند مشکل آفرین باشد.

 

امیدواریم که مسئولین مربوطه هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند تا این مشکل به بحران تبدیل نشود، چرا که  بیمارستان و مجموعه شبکه بهداشت از حساسیت بالایی برخوردار است و‌با جان مردم‌سر و‌کار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد