Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: در روستاهای شهرستان نهبندان و سربیشه مشکلات زیادی در حوزه آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت وجود دارد  که رفع برخی از مشکلات نیازمند همت و اعتبارات وزیر ارتباطات است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

نظر افضلی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به دیدار با وزیر ارتباطات اظهار داشت: در روستاهای حوزه انتخابیه مشکلات عدیده‌ای در حوزه آنتن دهی تلفن همراه و همچنین پوشش اینترنت وجود دارد که سال گذشته نیز در ملاقات حضوری با وزیر ارتباطات این موضوع تذکر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از جلسه مذکور و طی مکاتبات صورت گرفته شاهد برنامه‌ریزی دقیق اداره کل ارتباطات استان بودهیم که برای تمام روستاهای حوزه انتخابیه برنامه عملیاتی با زمان‌بندی مشخص در جهت پوشش اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت روستایی تهیه شد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینترنت‌های وب و اینترنت پر سرعت فور جی از طریق دکل‌های جدید همراه اول و تلفن‌های ثابت وب از مواردی است که برای روستاهای حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و قرار براین است فاز دوم وب تا پایان شهریور به اتمام برسد و نصب دکل‌های جدید همراه اول نیازمند اختصاص اعتبار است که همت وزیر را می‌طلبد.

مجلس از توضیحات واعظی درباره مشکلات تلفن همراه قانع شدمهلت 2 هفته‌ای کمیسیون صنایع مجلس به واعظی برای پیگیری مشکلات تلفن همراهاز بودجه راه‌آهن غرب تا بررسی مشکلات تلفن همراه در شهرستان‌های مرزی کرمانشاه

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: نصب دکل‌های جدید همراه اول نیز نیازمند اختصاص اعتبار بوده که مساعدت و توجه ویژه شخص وزیر را می‌طلبد تا در جهت رفع هر چه سریعتر مشکلات حوزه ارتباطات روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه گام‌های اساسی برداشته شود.

افضلی ادامه داد: برای تحقق برنامه عملیاتی ارائه شده باید شاهد مساعدت و توجه عملی وزارت به مجموعه اداره کل و از آنجا به دو شهرستان نهبندان و سربیشه باشیم.

وی با اشاره به درخواست ایجاد نمایندگی ارتباطات در شهر مود افزود: حمایت‌هایی از پیام رسان‌های داخلی در یکسال گذشته از سوی وزارت ارتباطات صورت گرفته که سرعت این پیام رسان‌ها به نسبت قبل بسیار بهتر شده و بسیاری از مشکلات ظاهری و ساختاری آنها نیز برطرف شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان کرد: در مورد این پیام رسان‌ها در حال حاضر با یک مشکل اساسی مواجه هستیم و آن عدم استقبال مردمی در استفاده از آن است در نتیجه باید با یک برنامه جامع در راستای تغییر ذائقه مردمی در جهت استفاده از پیام رسان‌های بومی تلاش شود.

افضلی اظهار داشت: این برنامه می‌تواند شامل حمایت قاطع و توسعه روز به روز پیام رسان‌های بومی و در همان حال اعمال محدودیت بیشتر بر پیام رسان های خارجی بوده و حتما همزمان باید به فرهنگ سازی و کار فرهنگی در جهت تغییر ذائقه مردمی هم اهتمام داشت.

انتهای پیام/ ز

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به نام تلفن!

چشم‌هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم‌ها تنها راه ارتباطی‌شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ‌پوست‌ها می‌توانستند با دود به هم پیام بدهند.

 سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود. واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی‌های‌مان را دچار گردن‌درد‌های پیامکی کرده و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم کنار گذاشته نمی‌شود، اما اگر نباشد، فاصله‌ها پررنگ‌تر به‌نظر می‌رسند و آدم‌هایی که در کل دنیا پخش شده‌اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می‌شوند. در واقع تلفن آدم‌ها را به هم نزدیک‌تر و ارتباط را راحت‌تر کرده است. اصلا مگر ما از یک اختراع چه چیز دیگری می‌خواهیم؟

امروز، روز جهانی تلفن است. این روز به این مناسبت نامگذاری شده تا قدر این وسیله ارتباطی را که برای وصل کردن آمده بیشتر بدانیم و برای چند دقیقه‌ای هم که شده، با یک آدم از راه دور تماس بگیریم و صدایش را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حال‌مان خوش شود.

منبع: همشهری آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • روزی به نام تلفن!
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد