Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:45:32 GMT

دلورنتیس: دوست دارم آنچلوتی یوونتوسِ ساری را شکست دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۴۲۹

دلورنتیس: دوست دارم آنچلوتی یوونتوسِ ساری را شکست دهد

رئیس باشگاه ناپولی ضمن کنایه به سرمربی جدید یوونتوس، آرزوی شکست ساری مقابل ناپولی تحت‌هدایت آنچلوتی را کرد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری که بین سال‌های 2015 تا 2018 هدایت ناپولی را برعهده داشت، پس از یک سال سرمربیگری در چلسی حالا هدایت یوونتوس را با قراردادی دو ساله برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی ایتالیایی که هوداران ناپولی او را خائن نامیده‌اند بعدازظهر امروز در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی یووه گفت: من سه سال در ناپولی بودم و در نهایت احترام به هواداران این تیم تصمیم گرفتم برای سرمربیگری به خارج از ایتالیا بروم. در ادامه نیاز به بازگشت به ایتالیا داشتم و پیشنهادی از یوونتوس دریافت کردم و همین و بس. در زندگی‌ام به همه احترام گذاشته‌ام و 110 درصد توانم را در هر باشگاهی که در آن کار کرده‌ام، به کار بسته‌ام. حالا همین تعهد کاری را به یوونتوس دارم.

آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی که در اواخر دوره سرمربیگری ساری در این تیم با او به مشکل خورد و در نهایت ترجیح داد کارلو آنچلوتی را جانشین او کند، در گفت‌‌وگو با سایت «توتو ناپولی» گفت: ساری مرد ورزشگاه بود، مرد جایگاه دوآتیشه‌ها، کسی که هواداران او را دوست داشتند. آنچلوتی اما مرد باشگاه است و اوضاع هم وقتی بهتر می‌شود که کارلتو در زمین بازی یوونتوس را شکست دهد.

فوتبال جهان| ساری: مایلم به رونالدو برای ثبت رکوردهای دیگر کمک کنم/ نمی‌خواستم مستقیماً از ناپولی به تیم ایتالیایی دیگری بروم

وی افزود: ساری همیشه لباس ورزشی می‌پوشد و کنار زمین داد و بیداد می‌کند. خیلی دوست دارم ببینم که او چطور با تیم جدیدش خود را وافق می‌دهد، اما بیشتر دوست دارم آنچلوتی در زمین مسابقه یوونتوس تحت‌هدایت ساری را شکست دهد. بعد از آن باید ببینیم که هواداران ناپولی که ساری را خائن بزرگ خطاب می‌کنند، چه خواهند گفت؟

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی یوونتوس ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم