Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سینا خادم‌ پور از بازیکنان جوان و ملی‌پوشی بود که فصل گذشته به استقلال تهران پیوست اما برای کسب تجربۀ بیش‌تر از سوی این باشگاه به گل‌گهر سیرجان قرض داده شد. خادم‌پور در ترکیب گل‌گهر توانست به رقابت‌های لیگ برتر ایران صعود کند و عنوان قهرمانیِ لیگ آزادگان را بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حال این قرارداد قرضی پایان یافته و بازیکن آینده‌دار استقلال به جمع آبی‌پوشان بازگشته است تا در صورت توافق با مدیران در فصل آینده پیراهن آبی را بر تن کند. خادم‌پور با انتشار پیامی در اینستاگرامش این اخبار را تایید کرد و از علاقۀ شدید خود به حضور در تیم محبوبش خبر داد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سینا خادم پور گل گهر سیرجان لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته تعیین وضعیت، آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور