Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، گفت: از رئیس‌جمهور انتظار داریم بدهکاری‌های گذشته خود به این استان را فراموش نکند.به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با معاون وزیر آموزش‌وپرورش، با اشاره به اتحاد و همراهی علما و امراء در نظام اسلامی، اظهار کرد: همراهی دین و سیاست از برکات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس هر چیز که این پیوند را سست و کمرنگ کند خلاف تعالیم الهی است و از سوی دیگر هر چیز که این پیوند را عمق داده و گرم‌تر کند مورد تأکید است.

یعقوبی بابیان اینکه امراء و علما باهم جامعه را اصلاح می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری با نقد منصفانه منافاتی ندارد.

وی افزود: مردم نباید احساس کنند ما ساکت شده و در برابر ضعف‌ها و کاستی‌ها موضع نمی‌گیریم؛ ازاین‌رو مشی ما در حمایت و انتقاد از دولت مشی مقام معظم رهبری است؛ زیرا رهبری بارها از دولت‌های مختلف انتقاد کرده و رهنمود داده‌اند ولی درعین‌حال هیچ دولتی را تخریب نکرده‌اند بلکه از دولت‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر همراهی و همگامی مسئولان مختلف، اظهار کرد: هدر دادن انرژی‌ها کاری بی‌فایده است و باید انرژی‌های ما متراکم شوند تا بتوانیم در مقابل استکبار کاری از پیش ببریم.

وی تصریح کرد: امروز روز تقابل اسلام و استکبار است ازاین‌رو نباید انرژی‌های ما هدررفته و جزیره‌ای فعالیت کنیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اگر در انقلاب و نظام اسلامی علما و امراء به جان هم بیفتند جبهه اسلام تضعیف‌شده و جبهه استکبار تقویت می‌شود؛ ازاین‌رو عقل و شرع می‌گوید در این شرایط تاریخی که نقطه عطف است باید همه باهم باشیم.

وی با اشاره به شعار «همه باهم نه همه با من»، افزود: اگر همه باهم باشیم کارهای ما برکت پیدا می‌کند؛ اما اگر منیت به میدان بیاید کارها خراب می‌شود.

یعقوبی اضافه کرد: همه باهم بودن همان «یدالله من الجماعه» است که سبب برکت به کارها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به این استان، به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام این استان پرداخت و گفت: از رئیس‌جمهور انتظار داریم بدهکاری‌های گذشته خود به این استان را فراموش نکند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد

  به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی، مهندس محمد محمدی با اظهار گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش بهای  کود‌های شیمیایی بویژه اوره، بر توقف افزایش قیمت با توجه به آغاز کشت بهاره  تاکید کرد. وی برهمین اساس خواستار ایجاد  کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی به عنوان فعالین بخش خصوصی  شد. محمدی افزود:  با تشکیل این کمیته و  با همراهی و حضور مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایر نهاد‌های مرتبط می توانیم هرچه سریعتر  موضوع افزایش قیمت کود شیمیایی را پیگیری و بررسی نماییم. رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی با انتقاد  از موضع موجود یاد آور  شد:  هر گونه اعمال افزایش قیمت بویژه برای نهاده های کشاورزی و کود می بایست بصورت فراگیر و در پایان سال زراعی به آگاهی و اطلاع کشاورزان  استان برسد  و اعمال گردد چرا که این امر آثار سوء را در فصل کشت برای کشاورزی استان به ارمغان خواهد آورد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی