Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش مودت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازدید روز گذشته سردار محسن فتحی زاده معاون هماهنگ کننده ناجا از زیرساخت‌های مرز شلمچه اظهار داشت: تلاش دستگاه‌های خدمات رسان برای فراهم کردن زیر ساخت‌ها و خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی امسال باید مضاعف شود.

وی فراهم کردن زیرساخت‌ها در مرز شلمچه را ضروری خواند و گفت: ساماندهی مواکب خدمات رسان، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، حمل و نقل و سایر خدمات به زائران اربعین حسینی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودت ادامه داد: در این راستا تمام نواقص و کمبودهای زیرساختی در مرز شلمچه رصد شده و به زودی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان رفع خواهد شد.

وی همچنین به ساماندهی کریدور ویژه تردد اتباع خارجی در گذرگاه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مرز شلمچه مرز انحصاری برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین تعیین شده جدا سازی مسیر تردد اتباع خارجی برای عزیمت به کربلای معلا جزو مصوبات نشست اخیر با فرماندهان نیروی انتظامی بوده است.

مودت برقراری امنیت در مرز شلمچه را مهم بیان کرد و گفت: در جلسه ستاد اربعین در پایانه مسافری شلمچه تأمین امنیت زائران اربعین و تعیین مکان استقرار نیروهای انتظامی و نظامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در اربعین سال گذشته بیش از ۳۹۶ هزار ۶۷۲ زائر ایرانی و ۱۳۸ هزار و ۴۷۰ زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به کربلا معلا عزیمت کردند.

در سال گذشته ۱۴ گیت گذرنامه برای عبور زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه اختصاص داده شده بود.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر و ۲۰ کیلومتری شهر بصره عراق قرار دارد.

۶۰۶۸/۷۱۰۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود