Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:53:50 GMT

ماجرای عجیب مذاکره پرسپولیس و یحیی!

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۷۳۷

ماجرای عجیب مذاکره پرسپولیس و یحیی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماجرای پرسپولیس و یحیی شباهت زیادی دارد به قصه مذاکرات برانکو با الاهلی. حمیداوی مدیر جوان پدیده شهر خودرو  برای چندمین بار در دو روز گذشته با انتقاد از تصمیم هیات مدیره قرمزها در مذاکره با یحیی گفته است:«پرسپولیس اگر با یحیی مذاکره کرده باشد دارد همان رفتار زشت الاهلی در مذاکره با برانکویی را انجام می دهد که قرار داشت و هوایی اش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا آنها راضی می شوند تیم‌شان را روی ویرانه تیم ما بسازند و خانه مایی که تیم مان را با لیست یحیی بستیم بسازند؟»
این درحالی است که مدیران پرسپولیس ادعا می کنند با گل محمدی توافق کرده اند و او قرار شده خودش رضایت تیم مشهدی را بگیرد و بیاید.
گل محمدی چند سال قبل و در زمان ژوزه درحالی که در میانه فصل تیمی پر قدرت با صبای قم ساخته بود، کمردردش را بهانه کرد و به تهران برگشت و شد دستیار ژوزه و پس از چند هفته هم جای ژوزه را گرفت و سرمربی سرخ‌ها شد. او البته نتوانست در پرسپولیس موفق باشد. تراژدی پایان فصل او در فینال حذفی و ماجرای کنار گذاشتن کاپیتان کیا، شرایط تلخی را برایش رقم زد تا در افت کامل از این تیم برود.
آقا یحیی اما در شروع مجدد ابتدا با ذوب آهن، سپس تراکتور کار کرد و دو بار برکنار شد و یک بار در لیگ یک نتیجه نگرفت اما سال قبل با پدیده خوش درخشید و سهمیه آسیایی گرفت . او تیم امید را رد کرد و دو سال با تیم مشهدی قراردادش را تمدید کرد اما حالا مدیران پرسپولیس گفتند خودش از تیم مشهدی جدا می شود و می آید. 
آیا یحیی تصمیمی برانکویی می گیرد؟ تا اوایل هفته تکلیف این تیم و یحیی مشخص می شود. تصمیمی بزرگ و سخت که فشار را تنها روی آقا یحیی می افزاید. رفتن به تیمی که در سه سال اخیر با مربی محبوبی مثل برانکو ۷ جام برده است حتی نایب قهرمانی اش شکست محسوب می شود، ریسک بزرگی می طلبد.

251 251

کد خبر 1271991

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد دانشور، معاون شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: سهم آب کشاورزی کشاورزان جمکران به دلایل شائبه برانگیزی قطع و مسیر آن به سمت نامشخصی هدایت شده است.

دانشور گفت: این موضوع موجب شده ضمن ضرر به کشاورزان، میزان زیادی از این آب دچار هدر رفت شود.

کشاورزان این محدوده هم ادعا می‌کنند بیش از ١٠ روز است که هیچ آبی از مسیر این حقابه‌ها که در محدوده فلکه ارتش قم است هدایت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!
  • ماجرای تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود + فیلم