Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان ثبت جهانی یزد به واسطه اهمیتی که دارد نیازمند برنامه ریزی برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه شهر جهانی نیازمند یکسری زیرساخت‌ها است اظهار داشت: زمانی که یزد به عنوان یک شهر جهانی به ثبت رسیده و چشم انداز بین المللی پیدا کرده باید یکسری شاخصه‌ها را در آن ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر یزد: مردم از جمع آوری تابلوها خوشحالند ولی پزشکان و وکلا اجازه نمی‌دهندسهم نیم درصد شهرداری‌های استان یزد برای کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته شود44 درصد کتابخانه‌های استان یزد دارای وای فای رایگان هستند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که پله دوم پس از ثبت جهانی یزد چیست؟ گفت: با توجه به ثبت جهانی یزد و همچنین کسب برند پایتخت کتاب ایران می‌توان به شکلی برنامه ریزی کرد که در سطح جهان شناخته شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما در یزد نیازمند ارتباط با گردشگران خارجی هستیم خاطرنشان کرد: بدون شک اگر این ارتباط با گردشگران خارجی برقرار شود به مانند استان مشهد که طرح آموزش زبان عربی را در سطح استانشان پیاده سازی کردند می‌تواند اثرات مثبت خود را نشان دهد.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه به عنوان شهر جهانی باید به شکلی عمل کنیم که زبان انگلیسی به صورت یک الزام در یزد باشد اضافه کرد: می‌توان با برنامه ریزی زبان انگلیسی را زبان دوم یزد معرفی و در راستای یادگیری مردم استان فعالیت‌هایی را انجام داد زیرا اثرات چشمگیری را خواهد داشت.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وقتی یزد به عنوان شهر جهانی به ثبت رسیده پس نیازمند فعالیت‌هایی در راستای معرفی هر چه بهتر این میراث ماندگار به جهانیان است که اولین گام آن می‌تواند آموزش زبان انگلیسی به مردم باشد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر بتوانیم به آموزش زبان انگلیسی و تقویت شهر جهانی یزد بپردازیم و ارتباط خوبی را گردشگران خارجی برقرار کنیم در آن شکی نیست که در بسیاری از شاخص‌ها با رشد و توسعه همراه خواهیم بود.

انتهای پیام/ ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • گزارشی درباره سعدی شیرازی به زبان انگلیسی + فیلم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد