Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:10:46 GMT

جزئیات دستگیری یکی از مدیران وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۸۵۳

جزئیات دستگیری یکی از مدیران وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط تلفنی با خبر نیمروزی شبکه اول سیما افزود: متهم ردیف اول این پرونده مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و وابسته به وزارت نفت و فرد دوم، صرافی بود که بخشی از پول‌های مربوط به فروش نفت توسط این شرکت زیرمجموعه به حساب او واریز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رقمی که در گزارش وزارت اطلاعات به عنوان ضابط دستگاه قضایی در این پرونده اعلام شده ۲۵ میلیون یورو بوده که به حساب صراف واریز شده و بر اساس آخرین گزارشی که به ما داده شده ۲۱ میلیون یورو در این حساب موجود بوده و اختلاف حساب ۴ میلیون یورویی مطرح است؛ بنابراین گزارش دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان همدان از دستگیری این فرد خبر داده بود.

کد خبر 4646403 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی وزارت اطلاعات دستگاه قضایی همدان شبکه اول سیما وزارت نفت ایران اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري جاعلان مدراک در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، رئيس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسايي و دستگيري باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پي گزارش يک نهاد دولتي مبني بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت های فنی و برخی تجهیزات رایانه ای را کشف کنند.

سرهنگ میرحبیبی بيان کرد:متهمان پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبا لغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت