Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:31:15 GMT

گرافیک/ ضرب شست سوم خرداد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۸۶۲

گرافیک/ ضرب شست سوم خرداد

پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» آمریکا، بامداد امروز در سواحل هرمزگان، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پهپاد با آتش سامانه پدافند موشکی «سوم خرداد» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفته و ساقط شده است.



منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران

آفتاب‌‌نیوز :

این وزارتخانه، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شده است که این تحریمها گام دیگری در کارزار هماهنگ برای برهم زدن امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت آن از گروه‌های نیابتی از جمله انصارالله است.

این افراد، نهادها و نفتکش‌ها در کشورهای لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند.

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا همچنین مدعی شده است که تحریم‌های جدید، ششمین دور تحریم‌ها از دسامبر ۲۰۲۳علیه «شبکه تسهیل‌کننده مالی حوثی‌ها» به نام «سعد الجمال» محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند