Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: امروز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با تحمیل جنگ سخت، نیمه سخت، اقتصادی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در همایش مربیان صالحین و سرمربیان درس آمادگی دفاعی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 8 تا 10 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار و دغدغه‌مند به مدت 6 سال با همکاری سپاه، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: امام راحل (ره) تمدن نوین اسلامی را به جهانیان عرضه داشت و بدون تردید این انقلاب بی‌نام امام راحل (ره) در هیچ جای جهان شناخته نیست و امروز انقلاب اسلامی در حال صدور به جهان بوده و الگویی برای سایر انقلاب‌های عدالتخواه جهان است.

دستگاه قضایی به صورت ویژه مشکلات سرمایه‌گذاران در اردبیل را پیگیری می‌کندمسابقات لیگ ملت‌های والیبال در امنیت و آرامش کامل در اردبیل برگزار می‌شود30 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبرسانی عشایری اردبیل اختصاص یافتکتاب شهدای نیروی دریایی استان اردبیل تدوین می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی یک شبکه بزرگ تربیتی فاخر برای تاثیرگذاری به جوانان است، تصریح کرد: نقش مربی و معلم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تولید علم در جامعه بی‌نظیر است و باید قدردان تلاش معلمان بود.

عبدی  گفت: امروز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با تحمیل جنگ سخت، نیمه سخت، اقتصادی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند که در این شرایط وظیفه مربیان و معلمان بسیار خطیر و مهم است چرا که اساس فرهنگی و اقتصادی جامعه وابسته به آموزش و پرورش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل بیان کرد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از راه‌های تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی تمامی مساجد و کارکرد‌های آن‌ها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و غیره باشیم.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند

رئیس‌جمهور گفت: هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دار کردن ایمان جوانان و متوقف کردن رشد اقتصادی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در سخنرانی در جمع مردم سمنان در مسجد امام (ره) این شهر با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دار کردن ایمان جوانان و رشد اقتصادی ایران است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف مردم را ناامید کند و یأس را در دل جوانان به جای امید بگذارد، با ایجاد شبهه‌های علمی بین مردم و جوانان، هم ایمان را هدف قرار داده و هم امید را، می‌خواهند بی‌دینی را جایگزین دین‌مداری کنند.

وی افزود: یکی از مشخصه‌های مهم برای یک انسان سالک و دلداده به انقلاب که در سخنان رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید شده، امید به آینده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن رشد اقتصادی نمی‌خواست، اما به دست جوانان ما این مساله محقق شد، ادامه داد: می‌خواستند کارخانه‌ها تعطیل شوند اما در کشور هشت هزار و ۴۰۰ کارخانه و کارگاه به چرخه تولید بازگشت و اشتغال ایجاد شد.

از شعار «مرگ بر اسرائیل» روی موشک‌ها تا «وعده صادق»

وی تاکید کرد: «وعده صادق» به دشمن یک پیام دارد اینکه تولیدکننده ما در سنگر تولید و رزمنده و مجاهد ما در سنگر مبارزه با دشمنان و رژیم صهیونیستی با یک دنیا امید حرکت می‌کنند و یقین داریم با نگاه «ما می‌توانیم» همه مسائل حل خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشکهای‌تان مرگ بر اسرائیل را ننویسید تا حساس نشوند، ادامه داد: اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید، در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شعار ما این است که «ما می‌توانیم.»

توسعه بخش‌های مختلف سمنان در دولت سیزدهم

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اشتغال با احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی راکد دوباره زنده شد، تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد کشاورزی در کشور رونق داشته باشد، دشمن می‌خواهد واردکننده کالای اساسی باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم سال اول چهار و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرد، سال دوم هفت و نیم میلیون تن و سال سوم خرید به ۱۱ میلیون تن گندم رسید، ابراز کرد: این یعنی کشاورزی روز به روز فعال‌تر می‌شود و پیرو آن صنایع تبدیلی رونق می‌گیرد.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه کاری که در این استان صورت گرفت نه فقط بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، بلکه جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های فعال استان بود که قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: در این استان تلاش شد که ۲۱۱ طرح نیمه‌تمام که از گذشته مانده بود، تکمیل شود. امسال این طرح‌ها تکمیل شد و در حال بهره‌برداری است.

تأمین آب برای سمنان همچنان در دستور کار دولت

به گفته آیت‌الله رئیسی، یکی از مسائل مهم مد نظر مردم استان سمنان آب است که موضوع بسیار مهمی است و همواره مورد نظر دولت قرار داشت، بنای این دولت آن است که چه در این استان و چه در سراسر کشور اگر زندگی مردم درگیر مشکلی باشد، ما از کنار مشکل عبور نکنیم، بلکه بنای دولت آن باشد که برای چاله‌ها چاره کنیم. نه این‌که از کنار مشکل عبور کنیم.

وی ادامه داد: خط انتقال آب در گرمسار، ایوانکی و آرادان به بهره‌برداری رسید، مشکل آب در بخشی از استان حل شده و بخشی دیگر نیز در حال پیگیری است، این موضوع از دستور کار دولت خارج نشده و همچنان در دستور کار است، مساله آب در استان با عنایت خدا و دست توانای شما و خدمتگزاری و نوکری دولت حل خواهد شد.

وی بیان کرد که در استان سمنان نیروگاهی که با ۳۶۶ مگاوات توانایی در مدار قرار گرفته و در مدتی کوتاه اجرا شده جای خرسندی است.

فرهنگ ما فرهنگ «ما می‌توانیم» است

وی درباره ساخت مسکن به همت دولت سیزدهم در استان سمنان گفت: موضوع مسکن از دغدغه‌های دولت است و استاندار نیز پیگیری‌های جدی در این زمینه داشت. در این سفر بیش از ۲ هزار مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید، این ۲ هزار مسکن که در حال ساخت است و بخشی از آن در این سفر تحویل می‌شود، قسمتی از نیاز مردم استان به مسکن را حل می‌کند.

آیت‌الله رئیسی درباره وضعیت اشتغال در سمنان نیز افزود: امروز اشتغال در استان به نحوی است که نرخ بیکاری در سمنان بسیار پایین آمده است، این به خاطر فعال شدن حوزه‌ای صنعت، معدن و کشاورزی و سایر حوزه‌های تولید است. معتقدیم مساله بیکاری روز به روز در استان کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد که به مردم عزیز در استان سمنان عرض می‌کنم که به عنوان یک طلبه و همکارانم در دولت به خدمتگزاری شما افتخار می‌کنیم، با این‌که دشمن نمی‌خواهد پیشرفت کنیم، در حال حل مشکلات هستیم. چون فرهنگ ما فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

رئیس جمهور با بیان اینکه از همه مسئولان سمنان و مردم خونگرم این استان بابت همراهی‌شان با دولتمردان سپاسگزارم و امیدوارم که روند توسعه سمنان و حل مشکلات این استان در دولت سیزدهم را با شتاب بیشتر ادامه دهیم.

سمنانی‌ها امتحان خود را پس داده‌اند

وی با بیان اینکه سمنانی‌ها در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند، افزود: در دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم این استان حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثل‌زدنی داشتند.

به گفته آیت‌الله رئیسی، مردم بابصیرت و زمان‌شناس می‌دانند در چه زمانی چه اقدام و چه حضوری ضرورت دارد. به عنوان یک طلبه خدمتگزار نسبت به شما مردم استان سمنان ادای احترام می‌کنم.

وی یادآور شد: خوشحالم که امروز به اتفاق همکاران در جمع مردم عزیز، متدین، علم‌دوست، فرهنگ‌دوست و بابصیرت استان سمنان هستم. از ابراز محبت و لطفی که در مسیر این مراسم مردم عزیز سمنان به ویژه جوانان داشتند، قدردانی می‌کنم.

محبت مردم مسئولیت‌آور است

وی با بیان اینکه برای من روشن است که این ابراز محبت و اظهار لطف از جانب مردم به دلیل عشق‌شان به نظام، ولایت و ارزش‌هاست، ابراز کرد: مردم بنده را هم به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت می‌بینند که ابراز محبت می‌کنند، این ابراز لطف برای من و همکارانم مسئولیت‌آور است. همچنان که رهبر معظم فرمودند حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن این‌که جای تقدیر دارد، برای همه ما مسئولیت‌آور و مسئولیت‌ساز است.

وی گفت که به شهدای عالی قدر استان، علما، فرهیختگان، پژوهشگران، دانشمندان و همه جوانان ادای احترام می‌کنم. آن‌چه که در تاریخ تمدنی استان سمنان می‌بینیم فرهنگ و علم و ایمان دلدادگی به خداست. وصف این مردم را اگر بخواهیم دقیق بگوییم باید بگوییم مردمی با ایمان و امیدوار. این ۲ اصل اساسی در مردم استان سمنان وجود دارد.

کد خبر 745754

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است