Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی ظهر امروز در شصت و ششمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، اظهار کرد: بعد از صحبتی که در مراسم افطاری رئیس‌جمهوری در خصوص بهبود مستمر فضای کسب و کار مطرح شد، ایشان مأموریتی را به دبیرخانه ستاد هماهنگی سران سه قوا دادند. در دبیرخانه ستاد هماهنگی فضای جدیدی برای اجرای قانون کسب و کار ایجاد شد و قرار است که معاونتی در حوزه کاری آقای نهاوندیان صرفاً به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که دکتر لاریجانی با استاندار خراسان رضوی داشتند، از کار ارائه شده در استان ابراز خشنودی و توصیه کردند که این اقدام در تمام استان‌های کشور مانند خراسان اجرا شود. باید قوانین مزاحم فضای کسب و کار در کشور استخراج شود و در این ارتباط هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

شافعی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای معاملات پایاپای کالای کشور ما با پاکستان و ظرفیت خوبی که در این زمینه وجود دارد، از سوی اتاق این پیشنهاد مطرح شد که کمیته مشترکی در خصوص تمرکز بر بازار پاکستان ایجاد شود تا میان سه استان خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان اقدامات خوبی در خصوص تعاملات و رشد آن‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما در شورای گفت‌وگو به طور مرتب مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کنیم، عنوان کرد: مسائل و مشکلات موجود بر تمام مسئولان کشور شناخته شده است. باید پیش از آنکه طرح مشکل کنیم، طرح پیشنهاد سازنده را مطرح نموده و آن را به شورای گفت‌وگو ارائه کنیم.

رئیس اتاق ایران خاطرنشان کرد: باید بر پیشنهادات مطرح شده از سوی بخش خصوصی و تعاونی برای مقابله با مشکلات تمرکز کنیم. اینجا شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است؛ بخش خصوصی به طور مرتب اشکالات و ایرادات را عنوان می‌کند که عمدتاً مخاطب آن دولت و سایر قوا هستند، دولت و سایر قوا نیز باید مشکلات بخش خصوصی را به ما یادآوری کنند تا این رابطه دو طرفه به مطلوبیت خوبی برسد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بخش خصوصی اتاق ایران غلامحسین شافعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!