Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته امنیت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: در حال حاضر بلیت تمامی باز‌ی‌های ایران در اردبیل به فروش رفته است و از مردم خواهشمندیم فریب سایت‌های کلاهبرداران را به هیچ وجه نخورند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا بیداردل بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بلیت تمامی باز‌ی‌های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان در اردبیل به فروش رفته است و از مردم خواهشمندیم گول سایت‌های کلاهبرداران را به هیچ وجه نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که متاسفانه برخی در بازار آزاد به دنبال فروش غیرقانونی و غیرواقعی هستند بیان کرد: سایت دیوار یکی از این موارد است که تمامی اطلاعیه‌های منتشر شده با توجه به اتمام بلیت صحت ندارد و برخورد با متخلفان مبنای کار قرار دارد که در این زمینه هوشیاری مردم اولویت اساسی است.

دبیر کمیته امنیت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: داشتن کارت ملی هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است و عم تطابق آن به معنی غیرقانونی بودن آن است و از ورود این افراد به سالن ممانعت خواهد شد که درصدد هستیم در این زمینه به طور شایسته و بایسته عمل کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

بیداردل تصریح کرد:  باز‌ی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از فردا 31 خرداد ماه شروع و تا 2 تیرماه در اردبیل برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه و منظم این دوره از مسابقات انجام شده و انتظار می‌رود شاهد یک میزبانی و رویداد بسیار دیدنی باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه تمهیدات و برنامه‌های لازم برای برگزاری در امنیت کامل استان اردبیل انجام یافته است و انتظار می‌رود هیچ مشکلی از این حیث باقی نماند که این موضوع نیز در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم تمام تلاش خود را برای برگزاری منظم و مناسب این دوره از مسابقات انجام دهیم.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، براساس اعلام کمیته ساحلی تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود که شرایط برگزاری این رقابت‌ها به این شرح اعلام می‎شود:   تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود.   ورودی این مسابقات ۳۰ میلیون ریال است.    براین اساس تیم‌های متقاضی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و قرعه‌کشی در همین روز انجام می‌شود.   ششصد میلیون ریال جایزه برای برگزیدگان این تور ملی در نظر گرفته شده و اسکان تیم‌ها رایگان است.

دیگر خبرها

  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد
  • مبلغ تمامی بلیت‌های پرواز‌های باطل شده استرداد می‌شود
  • پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در دامغان