Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:53:56 GMT

مدیر کل حریم شهر تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۹۹۳

مدیر کل حریم شهر تهران منصوب شد

حناچی در حکمی مدیر کل حریم شهر تهران را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» شهردار تهران طی حکمی مهندس مجتبی شکری را به عنوان "مدیر کل حریم شهر تهران" منصوب کرد متن حکم بدین شرح است:


جناب آقای مجتبی شکری
بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و با توجه به تخصص، تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل حریم شهر تهران منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص و متعهد شهرداری، در جهت تحقق اهداف ذیل همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید:
۱-آشکار نمودن اهمیت حفاظت و تبیین نقش تحریم در توسعه پایدار شهر تهران؛
۲- تلاش در جهت تهیه طرح های شهری مرتبط با حریم و پیگیری تصویب و اجرای آنها؛
۳- تدوین برنامه‌های متناسب با رویکرد حفاظت فعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حریم در ایجاد فضاهای تفرجگاهی و تفریحی برای شهروندان تهرانی؛
۴- تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای مسئول در حریم، همسو نمودن اقدامات و زمینه‌سازی برای استقرار مدیریت یکپارچه در حریم شهر.
توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله و در راستای تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" از خداوند متعال مسالت دارم.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شیراز اوقات فراغت کانون های مساجد بیرجند دهه کرامت خراسان جنوبی مسجد حریم شهر تهران پیروز حناچی شکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حکم انتصاب یاسمن حیدری به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

استاندار بوشهر همچنین در حکم انتصاب لک به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس تاکید کرد: با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیأت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، اسماً لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

کد خبر 6083870

دیگر خبرها

  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • عزم جدی شهرداری برای صیانت از حریم شهر تهران
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • مدیرعامل شرکت برق استان زنجان منصوب شد
  • نخستین بانوی مدیر در زنجان منصوب شد
  • ممنوعیت استفاده از فیس بوک به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی در هلند
  • انتصاب مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی مازندران