Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:22:49 GMT

نمایش خباثت‌های انگلیس در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۹۹۹

نمایش خباثت‌های انگلیس در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیدجواد میرحسینی سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آسوده باش، من ملکه‌ام» با موضوع خباثت‌های انگلستان امروز و فردا در کرمان برگزار می‌شود، گفت: کاریکاتور‌های این نمایشگاه با محور نمایش خباثت‌های تاریخی روباه پیر، انگلیس تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه، عصر امروز در گلزار شهدا و فردا در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سیدجواد میرحسینی با بیان اینکه این نمایشگاه شامل چهل اثر از بهترین آثار کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران است، بیان داشت: در این نمایشگاه، آثاری از مسعود شجاعی طباطبایی، اکبر تراب پور، پویا عبدلی، جابر اسدی، شهرام شیرزادی، طاهر شعبانی، عباس گودرزی، علیرضا باقری، علیرضا پاکدل، محمدرضا اکبری، محمود نظری، مهدی عزیزی، مهناز یزدانی، ناصر مقدم و ... دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه مجازی از این آثار در نگارخانه مجازی این حوزه، واقع در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان کرمان به نشانی زیر به نمایش در می‌آید.
http://www.artkariman.ir/Default.aspx?page=۲۲۰۵۶
انتهای پیام/ی

نمایشگاه کاریکاتور های ملکه انگلیس در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه چیدمان ده هزار جهان این روز‌ها در باغ مجسمه موزه هنر‌های معاصر تهران برپاست. در این نمایشگاه ده هزار آدمک گچی ساخته ابوذر و حسین ونکی به نمایش گذاشته شده اند و به عنوان نشان‌هایی از کودکان شهید غزه، درباره خطرات جنگ برای کودکان و همچنین تشویق به صلح با مخاطب گفتگو می‌کنند.


ابوذر ونکی یکی از خالق چیدمان ده هزار جهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در خصوص ایده این اجرا گفت: اتفاقی که هفتم اکتبر رخ داد، خبر از یک فاجعه بزرگ برای مردم فلسطین می‌داد. متاسفانه قربانیان بی دفاع و غیر مسلح در این جنگ زیادبودند. از همان زمان با همراهی پدرم، مقدمات برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردیم.


وی با بیان اینکه در همه سال‌های هنری ام، کودک یک دغدغه و موضوع اصلی برایم بوده است، افزود: نمایش ده هزار آدمک گچی، بیان گر ده هزار کودک شهید در غزه است. البته تعداد این کودکان به ۱۳ هزار هم رسیده که بسیار ناراحت کننده است. ما می‌خواستیم مخاطبان ده هزار آدم را از نزدیک ببینند و با تماشای مستقیم این عدد، متوجه عمق فاجعه در غزه شوند. 


این هنرمند، مخاطب اصلی نمایشگاه را اندیشمندان، ثروتنمدان و قدرتمندان برشمرد و گفت: متاسفانه عده بسیاری براساس مصلحت خویش در برابر شهادت کودکان مظلوم در غزه سکوت کرده اند. هدفمان این بود که با این چیدمان هنری نسبت به این سکوت بی معنا اعتراض کنیم. باید بزرگسالان بدانند که تصمیمات آنها زندگی کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین باید مراقب رفتار خود باشند. 
گفتنی است نمایشگاه چیدمان ده هزار جهان تا ۳۰ فروردین در محوطه باز موزه هنر‌های معاصر تهران برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.

دیگر خبرها

  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند