Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نزدیک به ۵۰ هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور وجود دارد که تأکید ما بر برخورداری هر پایگاه از یک گروه جهادی است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه نشست صمیمی با جهادگران بسیجی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهادگران در این جلسه دیدگاه‌های بسیار خوبی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که بیشترین کسی که جهادگران را در سطح کشور باور دارد رهبرمعظم انقلاب است، بیان کرد: خلاقیت، ابتکار و روحیه جسارت جهادی و انقلابی جهادگران مورد تائید و تأکید رهبرمعظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که امروزه بروز و ظهور بیانات رهبرمعظم انقلاب را در میان جهادگران مشاهده کردیم، گفت: گروه‌های جهادی پدیده‌ای در انقلاب اسلامی هستند که کارهای بزرگ و با اهمیت را از راه‌های میان‌بر با اقدام انقلابی همراه با خلاقیت و ابتکار انجام می‌دهند.

فعالیت 808 گروه جهادی متخصص در استان زنجاننذر مهربانی گروه جهادی "شهید ابراهیم هادی" برای محرومان در بندر امامبرآورد 40هزارمیلیاردتومانی خسارت سیل در ایران/ حضور 5هزار گروه جهادی در مناطق سیل‌زده‌

وی با اشاره به این‌که گروه‌های جهادی بی‌هیاهو و کم هزینه هستند، ادامه داد: نزدیک به 50 هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور وجود دارد که تأکید ما بر برخورداری هر پایگاه از یک گروه جهادی است.

غیب‌پرور افزود: تا پایان سال جاری 38 هزار گروه جهادی برای پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور برنامه‌ریزی شد و باور داریم که گروه‌های جاهدی بستر خوبی برای تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و محل بروز و ظهر بسیاری از اتفاقات هستند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد

دریافت 33 MB کد خبر 6084348

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد