Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به توزیع عادلانه منابع در استان‌ها، گفت: طرح‌های کسب و کار تولیدی محدودیتی برای استفاده از صندوق توسعه ملی ندارند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید حمید پورمحمدی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران به نقش مازندران در حوزه اقتصاد ملی اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران به نگین سبز کشور مشهور است و جایگاه بالایی در حوزه‌های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران علاوه برجایگاه تاریخی، دروازه ارتباطی فراملی با کشورهای آسیای میانه و خزر است.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور با بیان اینکه اقتصاد مازندران متکی به نفت نیست، تصریح کرد: مازندران در حوزه حمل نقل ریلی، هوایی و جاده ای و دریایی نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد اگر چه هر یک از این موارد با موانعی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی مازندران سهم بسزایی در اقتصاد کشور دارد، گفت: استحصال به آب‌های زیرزمینی از معایب مازندران است. کشاورزی که متکی به چاه باشد به همان ترتیب با افزایش مصرف انرژی همراه خواهد بود. متاسفانه عدم مدیریت پساب‌ها و پسماندها از مسائل و مشکلات فراروی استان است.

تهران| تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی استمرار دارد2 میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبرسانی روستایی اختصاص یافتهمدان| 2 پروژه بزرگ نهاوند به خاطر عدم همکاری صندوق توسعه ملی رهاست

پورمحمدی با تاکید بر جهت‌گیری بر اقتصاد دریایی برای رونق اقتصاد، تصریح کرد: مازندران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد و تنوع محصولات آن بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی، تقسیم کشوری ندارد، ادامه داد: هر استانی می‌تواند با ارائه طرح‌های مناسب از اعتبارات آن بهره مند شوند و محدودیتی در آن وجود ندارد.

پورمحمدی با بیان اینکه محدودیتی در پشتیبانی از طرح‌های تولیدی و اقتصادی نداریم، افزود صندوق توسعه ملی محدودیتی برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی و اقتصادی ندارد.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم

اسحاق جهانگیری در گفت‌وگویی از وضعیت توسعه و رشد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و گفت: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم.

به گزارش اعتمادآنلاین در ادامه چکیده ای از این گفتگو را می‌خوانید:

معتقدم در سال ۸۴ که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود. دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. امارات هم در زمینه اقتصاد در حال جلو افتادن از ماست. وقتی وزیر صنایع شدم از مردم ایران به خاطر شرایط خودرو عذرخواهی کردم. بعد از حذف پیکان طی پنج سال تولید خودرو را به یک میلیون دستگاه رساندیم. در دوره دوم اصلاحات خودرو‌های روز دنیا در کشور تولید شدند. پیکان حذف شد و خودروی ال۹۰ را با همان قیمت پیکان برای اقشار ضعیف تولید کردیم. مجلس هفتم دو طرح خارجی دولت آقای خاتمی را متوقف کرده بود. به نمایندگان مجلس گفتم، اجازه نمی‌دهم طرح تولید ال۹۰ با شرکت رنو را متوقف کنید، می‌خواهید استیضاحم کنید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت