Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیاران ایرانی سرمربی ایتالیایی جدید استقلال مشخص شدند.

طرفداری - سرانجام تکلیف سرمربی گری باشگاه استقلال نیز مشخص شد و با حضور آندره آ استراماچونی در تهران او می تواند رسما هدایت آبی پوشان را برعهده بگیرد.

امروز (پنج شنبه) مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی استقلالی ها برگزار خواهد شد و طی آن دستیاران استراماچونی نیز مشخص خواهند گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز قربانی و بهزاد غلامپور، پس از توافق با مسئولان باشگاه استقلال به عنوان مربی و دستیاران استراماچونی انتخاب شده اند.

همچنین با عکسی که باشگاه استقلال از سالن مراسم امروز منتشر کرده است، صحت این گفته ها نیز به اثبات رسیده و از این پس می توانیم شاهد حضور این دو مربی ایرانی در کنار استراماچونی بر روی نیمکت آبی ها در فصل جدید رقابت های لیگ ایران و مسابقات باشگاهی آسیا باشیم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران

مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073769 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد