Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:52:32 GMT

قوطی های رب تاریخ گذشته در مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۴۰۱

قوطی های رب تاریخ گذشته در مشهد کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ امید نودهی رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قصد سودجویان برای توزیع مواد غذایی تاریخ گذشته شامل رب گوجه فرنگی و کمپوت‌های میوه در مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ نودهی افزود: در بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد افرادی سودجو با دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده برروی بسته بندی مواد غذایی قصد فروش و توزیع آن‌ها را در سطح شهر دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی انبار مورد نظر را در حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضائی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و دارو در بازرسی از این مکان ۲۸۵ هزار قوطی رب و سایر کنسروجات تاریخ گذشته به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی با اشاره به پلمپ این انبار، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک سودجو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام//ف.ح   کشف رب های احتکار شده در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سرهنگ رضا صاحبکار افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، مشخص شد سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گیرد.   وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و با همکاری گشت‌های پیشگیری انتظامی، در مناطق آسیب پذیر اقدام به گشت زنی هدفمند کردند تا این که موفق شدند متهمان را در محدوده خیابان عمار یاسر مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.   این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان، ۷۰ متر کابل برق و دو حلقه زاپاس، دو عدد جک و سه دستگاه ضبط و پخش کشف شد.   سرکلانتر شرق پلیس مشهد تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله که هر دو معتاد هستند، در مواجهه با تصاویر به دست آمده از آن‌ها در محل‌های جرم، به هفت فقره سرقت کابل‌های برق و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های سواری در سطح شهر مشهد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد