Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:46:31 GMT

میهمانان اکو سفیران فرهنگ اصیل اردبیل باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۴۴۵

میهمانان اکو سفیران فرهنگ اصیل اردبیل باشند


رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شرکت کنندگان در کنفرانس گردشگری سلامت باید به عنوان سفیر توانمندی‌های گردشگری و حوزه سلامت اردبیل در سطح جهانی و بین‌المللی باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در ضیافت شام شهرداری اردبیل برای شرکت کنندگان در اجلاس گردشگری اکو در اردبیل به پیشینه دیار شیخ صفی‌الدین اردبیلی و جایگاه باعظمت تاریخ و تمدن این دیار اشاره و اظهار کرد: اردبیل از جهات مختلف دارای ارزش و اهمیت تاریخی، طبیعی و جاذبه‌های گردشگری متنوع است که قطعا سرمایه‌گذاری در این شهر به نفع فعالان این بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر حرکت‌های تحول‌آفرینی در بخش گردشگری سلامت در اردبیل اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: آنچه که در این حوزه باارزش به نظر می‌رسد وجود مراکز بیمارستانی و تلاش پزشکان حاذقی است که بستر درمان و علاج بیماران را حتی در شرایط سخت به وجود می‌‌آورند.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در یک تعامل سازنده که بین اعضای کشورهای اکو برقرار می‌شود، گردشگران حوزه سلامت به راحتی می‌توانند از ظرفیت‌های همدیگر در حوزه ارتقای سلامت، بهداشت و درمان استفاده کنند تا یک زندگی سالم و کم دغدغه برای همشهریان رقم بخورد.
پوستی ضرورت تقویت گردشگری سلامت را با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و تقویت مولفه اطلاع‌رسانی و آگاهسازی یادآور شد و تصریح کرد: کشورمان و شهر اردبیل با داشتن یک ظرفیت عظیم در این حوزه می‌تواند تحولات شگرفی را در این بخش رقم بزند که قطعا سرمایه‌گذاری در این زمینه نتایج سودمندی را برای شهر و شهروندان اردبیلی به همراه خواهد داشت.
وی صنعت توریسم را صنعتی پاک و پردرآمد اعلام کرد و افزود: آنچه که در صنعت توریسم می‌تواند منبع غنی و عظیم تحول و تحرک باشد توجه به شاخصه‌های رفاه و سلامت است که در افق روشن پیش رو در این زمینه اردبیل می‌تواند به منبع و مرکز باارزشی تبدیل شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بهداشت و درمان جاذبه های گردشگری درمان سرمایه گذاری صنعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر

فرشید وفا اظهار کرد: حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد در روزهای ١۵، ١٨، ٢۰ و ٢٢ ماه مبارک رمضان (٧، ١۰، ١٢ و ١۴ فروردین ماه امسال) و برای شام ولادت امام حسن(ع) و شب‌های پرفضیلت قدر برنامه‌های نظارتی ویژه‌ای در سطح شهر مشهد و سایر شهرهای تابعه این دانشگاه به خصوص در حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به این مکان مقدس دارد.

وی با بیان اینکه برای شام میلاد کریم اهل‌بیت(ع)، حضرت امام حسن(ع) برپایی سفره افطار ١٢ هزار نفری را در خیایان امام رضا(ع) مشهد توسط فرمانداری این شهر داریم، خاطرنشان کرد: در همین رابطه در راستای نظارت‌های بهداشتی در این خصوص از هم‌اکنون و تا پایان مراسم حضور ناظران و بازرسان حوزه سلامت محیط را در محدوده میدان بیت‌المقدس تا پایانه مسافربری و بالعکس داریم تا که نظارت ویژه‌ خود را در بحث تهیه، طبخ، توزیع افطاری‌ به مهمانان این مراسم داشته باشند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین در شب‌های قدر هم حضور تیم‌های نظارتی حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد را در محل‌های طبخ و عرضه نذورات سحری و همچنین محل‌های برگزاری مراسم احیاء داریم و در حرم مطهر رضوی هم ٨ تیم ٢ نفره مستقر در صحن‌ها، رواق‌ها و شبستانه های این مکان مقدس نظارت‌های بهداشتی را عهده‌دار هستند.

وفا افزود: در  سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد ١٣۰ تیم نظارتی در حوزه بهداشت با ٣٨۰ نفر فعال بوده که از این تعداد ٧١ تیم آن با ٢٣۰ بازرس در شهر مشهد است.

وی گفت: از زمان اجرای مأموریت همزمان طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تا به این لحظه مشکل خاصی در بحث رعایت مسائل و موضوعات بهداشتی مشاهده نشده و از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این خصوص بلافاصله موضوع را به سامانه تلفنی ١٩۰ اطلاع دهند تا بازرسان و ناظران حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌موقع در محل حاضر شده و ضمن رسیدگی و بررسی موضوع، برخورد قاطع و قانونی را با فرد یا افراد متخلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • شعار روز جهانی داروسازان اعلام شد