Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان خرم‌آباد گفت: با افرادی که امنیت اجتماعی را برهم زده و تخلفاتی مانند تیراندازی داشته باشند شدیدترین برخوردها صورت خواهد گرفت.به گزارش بلاغ،سعید رازانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، عنوان کرد: چند پل در مرکز استان قابل استفاده نیست که مشکلات آنها را به طور جد و مداوم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با برخورد با جرائم اجتماعی نیز بیان داشت: در ارتباط با تیراندازی‌ها احکام سنگینی مانند 10 سال حبس برای یک فرد که به چراغ برق تیراندازی کرد در نظر گرفته شد یا در موردی دیگر 5 سال حبس برای حمل غیر مجاز سلاح جنگی در نظر گرفته شد.

دادستان خرم‌آباد در ارتباط با درگیری‌های اخیر جنوب شرق خرم‌آباد نیز گفت: پیگیری کردیم که اگر تخلف و کوتاهی در بروز این درگیری‌ها که منجر به کشته شدن چند نفر شد صورت گرفته باشد، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این قضیه بیش از 30 نفر از طرفین درگیری دستگیر شده است.

رازانی گفت: در بحث عدم حضور به موقع نیروی انتظامی در محل‌های درگیری، هر جا این موضوع معرض شود با مامورانی که کوتاهی کرده‌اند برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: در برخورد با کسانی که نظم عمومی را به هم می‌زنند هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد و شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشات در میز خدمت مبنی بر تخلفات برخی صنوف اظهار کرد: گشت‌های مشترک به صورت مستمر و جدی با هدف پایش قیمت‌ها، بررسی نحوه خدمات رسانی صنوف به مردم و برخورد با تخلفات صنفی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و از شهروندان عزیز درخواست می‌شود تخلفات صنوف مختلف و واحدهای تولیدی را در اسرع وقت جهت بررسی و برخورد قانونی گزارش دهند.

وی افزود: در این گشت مشترک، ارائه خدمات تمامی واحدهای صنفی بررسی و انبار یک فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل حجم بالای کالاهای تاریخ گذشته دستور پلمب گرفت که به محض طی شدن مراحل اداری ظرف ۴۸ ساعت آینده، با دستور مرجع قضائی رسیدگی کننده مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم و مجدداً گزارش دقیق آن را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

فرماندار ویژه شهریار ادامه داد: این بازرسی‌ها به صورت سرزده در ایام هفته و مستمر در طول سال انجام می‌گیرد و بازرسانی از فرمانداری، ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صنعت، معدن تجارت، اماکن فراجا، دامپزشکی و… در این گشت‌های مشترک حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله: گران فروشی، کم فروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عدم درج قیمت کالاها و… برخوردهای لازم با متخلفین صورت و برای تمام واحدهای متخلف پرونده تشکیل داده می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شهریار تصریح کرد: تأمین سلامت غذایی همشهریان یکی از اولویت‌های مهم ماست و با کسانی که قصد به خطر انداختن سلامتی مردم را دارند قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است تمام ادارات عضو کارگروه تنظیم بازار شهرستان با افزایش بازرسی‌ها خود اجازه ندهند این قبیل واحدها به تخلفات خود ادامه دهند و سلامتی مردم را به خطر بیاندازند.

کد خبر 6083894

دیگر خبرها

  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند