Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار کرمان که در محل دفتر وی انجام شد، تیراندازی را یک رشته ملی و مذهبی دانست و گفت: در توصیه‌های پیامبر اکرم (ص) نیز بر موضوع آموزش تیراندازی به فرزندان تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیراندازی از رشته‌های اُلمپیک نیز به شمار می‌رود، افزود: در این رقابت‌ها حضور بانوان در کنار آقایان هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و بیشترین مدال آوران این رشته را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

دادگر با اعلام اینکه سه نفر از قهرمانان ملی پوش اهداف پروازی ایران از استان کرمان هستند، آن را افتخاری برای استان کرمان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه عصر جدید اشاره و از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی کشور یاد کرد و یادآور شد: عملکرد مهدی حیدریان از عشایر شهرستان رابر در برنامه عصر جدید نمود بسیار خوبی داشت، به طوری که بعداز شناسایی وی در آن برنامه و حمایت‌های سیدبشیر حسینی، تست‌های ویژه و حرفه‌ای از وی انجام شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: حیدریان که پس از حضور در برنامه عصر جدید، برای اولین بار تفنگ بادی ورزشی را به دست می‌گرفت، در حد قهرمانان تیراندازی کرد و در تپانچه بسیار بهتر از تفنگ ورزشی تیراندازی کرد و اهداف پروازی از هر دو بهتر کار کرد.

دادگر با بیان اینکه حیدریان از جوانان با استعداد این ممکلت و شایسته هر گونه حمایتی است، تصریح کرد: به منظور پرورش استعداد‌های وی سالنی به نام عصر جدید در شهرستان رابر با امکانات الکترونیکی و به روز تجهیز شده و آماده افتتاح است که بی شک بیش از ۳۰۰ جوانی که هیچ امکانات تفریحی و رفاهی ندارند، جذب این سالن خواهند شد.

وی در خصوص توسعه خصوصی و دولتی ورزش تیراندازی در استان کرمان و سایر استان‌های کشور قول مساعد داد.

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان نیز ضمن تقدیر از افتخارآفرینی جوان رابری در برنامه عصر جدید، گفت: حمایت از ورزشکاران با استعداد و افتخارآفرین را وطیفه خود می‌دانیم.

وی از تمامی مسئولانی که از محمدمهدی حیدریان حمایت کرده اند، تشکرد کرد و افزود: علاقه‌مند به حمایت از جوانان مستعد این سرزمین هستیم و در این راستا هر کاری از دستمان برآید، انجام خواهیم داد.

فدائی ابراز امیدواری کرد: جوانان با استعداد استان کرمان با سهمیه خوبی در رقابت‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک حضور یابند چرا که این حضور موجب توسعه امید و شادابی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ب

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار کرمان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: همه مسیر‌های هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

برپایه این اطلاعیه، وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • سال نو اهداف نو
  • تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند