Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:46:49 GMT

هشت برنامه برای حمایت از رونق تولید عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۵۰۶

هشت برنامه برای حمایت از رونق تولید عملیاتی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز اول کارخانه بزرگ تولید بیسکویت در قزوین اظهار داشت: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده باید همه کمک کنیم تا تولید داخلی تقویت شود.

وی افزود: برای اینکه از وابستگی به اقتصاد نفتی رها شویم باید به مالیات به عنوان مهمترین منبع درآمد توجه کنیم و در این راستا اصلاح برخی ساختارهای مالیاتی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: طرح اصلاح ساختار بودجه نافی برنامه ریزی نیست باید از واحدهای صنعتی حمایت شود.

وی در خصوص معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی کاسپین در محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران اظهار داشت: برای کسب درآمد بیشتر موضوع مالیات با شعاع هوایی مطرح شد اما به نظر می‌رسد واحدهای صنعتی مستقر در استان قزوین از شمول مالیاتی برخوردار باشند و به عنوان مسئول بودجه کشور باید به دریافت مالیات توجه جدی شود.

نوبخت در خصوص افتتاح واحد بزرگ تولیدی در قزوین تصریح کرد: این مجموعه یادآور خاطرات شیرینی از یک برند غذایی خوب در گذشته است و امروز توانسته جای خود را در صنعت غذایی کشور باز کند و خوشحالیم که این واحد در قزوین راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در مسیر تولید گام بر می‌دارند باید حمایت و تشکر کنیم که به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده اند.

معاون رئیس جمهور گفت: هشت برنامه از سوی سازمان برنامه و بودجه در بخش کشاتورزی، صنعت و مسکن عملیاتی خواهد شد تا تولید رونق بگیرد و در این راستا اصلاح ساختار مالیاتی هم ضروری است.

کد خبر 4646466

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت استانداری قزوین افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بیانی عصر سه شنبه در اولین جلسه مدیریت چرا در سال ۱۴۰۳ که با حضور، معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی، کارشناسان مربوطه و اعضای کارگروه مدیریت چرا در محل سالن جلسات این اداره کل و در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی مراتع و اجرای طرح‌های مرتعداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراتع در حفظ آب و خاک و تولید علوفه دامی، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و علمی برای مدیریت چرا در مراتع استان تهران تأکید کرد.

وی اظهار کرد: مراتع استان تهران به عنوان یکی از مهمترین منابع طبیعی کشور، نقش بسزایی در حفظ تعادل اکوسیستم‌های طبیعی، جلوگیری از فرسایش خاک، تولید علوفه دامی و رونق دامپروری ایفا می‌کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه طرح‌های مرتعداری در راستای بهره‌برداری اصولی از مراتع و حفظ و احیای این منابع ارزشمند اجرا می‌شود، گفت: یکی از مراتع استان دشت لار به مساحت ۷۲ هزار هکتار است که می‌توان گفت یکی از مهمترین مراتع به جهت تأمین غذایی و انجام طرح‌های مرتع داری است.

وی افزود: با توجه به پایش و مستند سازی انجام شده در خصوص شناخت منطقه و دامداران این دشت در دو سال گذشته امسال باید عملکرد مثبتی داشته باشیم.

بیانی با بیان این مطلب که بهره‌برداری اصولی از مراتع و حفظ و احیای این منابع ارزشمند بسیار حائز اهمیت بوده و از طرفی دشت لار یکی از مناطقی است که تأمین گوشت مصرفی هموطنان عزیز را برعهده دارد افزود: اینجانب و معاونین به صورت هفتگی و مستمر در در لار حضور خواهیم یافت و ضمن اینکه به طور مستقیم بر عملکرد مأموران یگان حفاظت در منطقه نظارت کرده به حل مسائل و مشکلات دامداران خواهیم پرداخت.

وی در ادامه به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و گفت: در این جلسه، ضمن بررسی وضعیت مراتع استان، در خصوص برنامه‌ریزی برای صدور پروانه چرا، صدور کارت تردد دامداران، تعیین ظرفیت مراتع، ساماندهی عشایر و دامداران، کنترل و نظارت بر چرای دام، پیشگیری و اطفا حریق مراتع و سایر موضوعات مربوطه بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر 6080310

دیگر خبرها

  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • اصلاح برخی ارقام درآمدهای مالیاتی در قسمت دوم بودجه
  • سرانه مصرف لبنیات به ۴۰ کیلو رسید
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است