Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین مزرعه صنعتی مرغ تخمگذار بعدازظهر امروز با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در شهرستان آرادان افتتاح شد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدحسن میرعماد در حاشیه بازدید از شرکت تلادم واقع در شهرستان آرادان اظهار داشت: این شرکت مجری طرح فرآوری تخم مرغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی در سمنان: قیمت واقعی گوشت قرمز در کشور 70 هزار تومان استسالانه بیش از 2هزار تن تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان تولید می‌شودسالانه بیش از 2هزار تن تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود

وی با اشاره به شرایط صدور پروانه بهره برداری طرح فرآوری تخم مرغ در آرادان گفت: مساحت زمین محل اجرای این طرح 23 هزار و 691 مترمربع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: تولیدات شرکت تلادم در سه بخش تخم مرغ پاستوریزه مایع، بسته بندی تخم مرغ و تخم مرغ مایع است که ظرفیت تولیدات این شرکت در سه بخش ذکر شده 9 هزار و 500 تن است.
  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این طرح زمینه اشتغال برای 32 نفر را فراهم کرده است گفت: سرمایه ثابت شرکت تلادم 13 میلیارد و 612 میلیون ریال است و برای خرید ماشین آلات این شرکت 6 میلیارد و 90 میلیون ریال هزینه شده است.

میرعماد بیان داشت: در صورت توسعه طرح فرآوری تخم مرغ در آرادان زمینه اشتغال برای 107 نفر ایجاد خواهد شد و ظرفیت تولیدات این شرکت از 9 هزار و 500 تن به 13 هزار و 881 تن افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توسعه این طرح تولیدات این شرکت در بخش‌های تخم مرغ مایع پاستوریزه، پودر سفیده تخم مرغ، پودر پوست تخم مرغ، پودر تخم مرغ کامل، پودر زرده تخم مرغ انجام خواهد شد و سرمایه ثابت این شرکت نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این واحد تولیدی در سال 1392به دلیل پاره از مشکلات تعطیل شده بود که با پیگیری‌های انجام شده و همراهی متقاضی این واحد تولیدی مجدداً در مهرماه سال گذشته راه اندازی شد.

انتهای پیام/ن

R41366/P/S64,6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال ۱۴۰۳ که با هدف ارائه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدهای پیش­‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران تأکید کرد.

وی گفت: ارائه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: مدیران­‌عامل شرکت­‌های گاز استانی به ‌عنوان رئیس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌­ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

سیدمحمدحسین حسینی، مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران نیز گزارشی از فرآیند وصول مطالبه‌ها ارائه و اقدام‌های حوزه مالی این شرکت در این باره را تشریح کرد.

مسلم رحمانی، مدیرهماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز به‌عنوان دومین سخنران نشست، بیان کرد: وصول مطالبه‌ها و بهینه­‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌­تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است.

وی ادامه داد: کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات­‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

مدیران­‌ عامل شرکت‌های گاز استانی هم در این نشست ضمن بیان گزارشی از وضع وصول مطالبه‌ها در حوزه مأموریتشان، پیشنهادهایی به‌منظور تسهیل در این امر ارائه دادند.

براساس این گزارش، کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها، برای هماهنگی با هدف گرفتن تصمیم برای اخذ بدهی از مشترکان به‌ویژه بدهکاران عمده تشکیل شده است که در نشست‌های مستمر با رصد اقدام‌های شرکت‌های تابع، تمهیدهای لازم اندیشیده می‌شود و هماهنگی‌های لازم را به‌منظور تسهیل این فرآیند فراهم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس