Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای تمرینات خود با استقبال تماشاگران اردبیلی وارد سالن رضازاده شد و حضور تماشاگران اردبیلی در خیابان‌های متنهی به سالن ۶ هزار نفری رضازاده چشم‌گیر بود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، لحظاتی پیش تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای تمرینات خود با استقبال تماشاگران اردبیلی وارد سالن رضازاده شد و حضور تماشاگران اردبیلی در خیابان‌های متنهی به سالن 6 هزار نفری رضازاده چشم‌گیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با اتوبوس از سرعین وارد سالن رضازاده شده و تمرینات خود را هم‌اکنون زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند.

هم‌اکنون تمرینات تیم ملی والیبال ایران در اردبیل پشت درهای بسته برگزار می‌شود و از حضور تماشاگران اردبیلی ممانعت به عمل آمده است.

خبرنگاران بازهم پشت درهای بسته سالن رضازاده ماندند

خبرنگارانی که برای پوشش اخبار تمرینات تیم ملی والیبال ایران آمده بودند بازهم پشت درهای بسته سالن رضازاده ماندند و از ورود آنان به داخل سالن ممانعت به عمل آمد؛ گویی قرار است این تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

قرار است فردا نخستین بازی تیم ملی والیبال ایران در اردبیل آغاز شود که از هم‌اکنون تماشاگران اردبیلی در انتظار شروع این بازی هستند.

هنوز از کارت آیدی خبرنگاران نیز خبری نیست

در حالی که تنها یک روز برای آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان باقی مانده است ولی هنوز از صدور کارت خبرنگاران خبری نیست و خبرنگاران برای ورود به پوشش تمرینات تیم ملی کارتی در دست ندارد.

همه تجهیزات و امکانات آماده شده است تا فردا مسابقات هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان برگزار شود و تماشاگران اردبیلی بی‌صبرانه منتظر این رویداد بین‌المللی هستند.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی