Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:08:43 GMT

وزیر امور خارجه ترکیه وارد اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۵۹۳

وزیر امور خارجه ترکیه وارد اصفهان شد

لحظاتی پیش وزیر امور خارجه ترکیه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

به گزارش ایسنا، مولود چاووش اوغلو در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال عباس رضایی، استاندار اصفهان قرار گرفت.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در چارچوب رایزنی‌ها و مشورت‌های مستمر سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، به همراه هیأتی به اصفهان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا (جمعه ۳۱ خردادماه) مذاکرات و مشورت‌های وزرای خارجه دو کشور ایران و ترکیه در اصفهان برگزار و سپس سند همکاری‌های سیاسی وزارتخانه‌های خارجه ایران و ترکیه به امضا دو وزیر خواهد رسید.

مهمترین موضوعات روابط دوجانبه از جمله اجرایی کردن توافقات قبلی بین دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و نیز آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله مهمترین محورهای مذاکرات و مشورت‌های دکتر محمدجواد ظریف و مولود چاووش اوغلو در اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد جواد ظريف اصفهان مولود چاووش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل

بنا به گزارش رسانه‌ها، قبل از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل، وزیر خارجه آمریکا، از همتای ترک خود خواست که پاسخ تهران «به صورت محدود صورت گرفته و شکلی اغراق‌آمیز نداشته باشد».

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، بنا به گزارش رسانه‌ها، قبل از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل، «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا، از «هاکان فیدان»، وزیر خارجه ترکیه خواست که پاسخ تهران «محدود صورت گرفته و شکلی اغراق‌آمیز نداشته باشد».

روزنامه حریت گزارش داد: «در ۱۱ آوریل، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با هاکان فیدان تماس گرفت و این اطلاعات را به وی ابلاغ کرد: همه اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دارد نشان می‌دهد که ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد. ما می‌خواهیم پاسخ ایران محدود بوده و اغراق‌آمیز نباشد. اگر حمله محدود باشد، ما مطابق آن پاسخ خواهیم داد.»

این روزنامه توضیح داد که پس از این سخنان، بلینکن از فیدان خواسته است که این پیام را به ایران برساند.

حریت ادعا کرد که فیدان در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، از وی خواست تا ایران پاسخی متعادل داشته باشد و نسبت به تشدید جنگ منطقه‌ای هشدار دهد و وزیر ایران نیز در پاسخ گفت که ما به همین شکل پاسخ خواهیم داد. روزنامه حریت گزارش داد که این پیام به ایالات متحده منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید