Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی قوه قضاییه جزئیات دستگیری یکی از مدیران مالی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی گفت: متهم ردیف اول این پرونده مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و وابسته به وزارت نفت و فرد دوم، صرافی بود که بخشی از پول‌های مربوط به فروش نفت توسط این شرکت زیرمجموعه به حساب او واریز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رقمی که در گزارش وزارت اطلاعات به عنوان ضابط دستگاه قضایی در این پرونده اعلام شده ۲۵ میلیون یورو بوده که به حساب صراف واریز شده و بر اساس آخرین گزارشی که به ما داده شده ۲۱ میلیون یورو در این حساب موجود بوده و اختلاف حساب ۴ میلیون یورویی مطرح است؛ بنابراین گزارش دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان همدان از دستگیری این فرد خبر داده بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال قوه قضاییه وزارت اطلاعات وزارت نفت غلامحسین اسماعیلی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه مبلغی از حساب بانکی وی بدون اطلاع برداشت شده است بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 
سرهنگ علی اسدالهی افزود:کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با رصد‌های اطلاعاتی، دو متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضایی، متهم برداشت غیر مجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی چهار شهروند  دستگیر و وجوه مذکور به حساب آنان استرداد شد.
فرمانده انتظامی گفت:شهروندان هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و امور بانکی خود را به دیگران محول نکرده و ضمن حفاظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش‌های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.

دیگر خبرها

  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • اژه ای: عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه دو مقر نظامی بود/ توسعه فناوری اختیاری نیست، مجبور به توسعه هستیم/ همه مدیران قضایی موظف و مکلف به پیاده‌سازی مفاد سند تحول قضایی هستند +متن سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • مدیران قضایی مکلف به پیاده‌سازی سند تحول قضایی هستند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز