Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از معاونان سپاه فجر با سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس دیدار کردند.

سردار سید هاشم غیاثی در این دیدار با تبریک انتصاب سردار حبیبی به سِمَت فرماندهی نیروی انتظامی فارس و تقدیر از زحمات سردار گودرزی، گفت: امنیت پایدار بعنوان یکی از عوامل و پیش نیازهای اصلی برای رشد و تعالی جامعه در نظر گرفته می شود و نیروی انتظامی نیز یکی از ارکان اصلی تامین امنیت اجتماعی و آسایش مردم در جمهوری اسلامی ایران است که در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران و فعالان فرهنگی برای نِیلِ به پیشرفت اقتصادی و اعتلای فرهنگ جامعه به یک بستر امن اجتماعی نیاز دارند، گفت: همکاری و ارتباط بسیار خوبی بین نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروی انتظامی فارس در راستای مقابله با تهدیدات امنیتی و اخلالگران نظم عمومی و ایجاد یک فضای امن برای کسب و کار و زندگی فردی و اجتماعی وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: صمیت، برادری و تعامل بسیار خوبی بین سپاه، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح کشور تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری شاخصه مهم و عامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف است، گفت: نیروی انتظامی و سپاه استان فارس به مثابه ید واحده و با تمام توان با هرگونه فساد اقتصادی و نااَمن کنندگان فضای اجتماعی در استان مقابله خواهند کرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی در موضوع مقابله با فساد و برهم زنندگان امنیت اجتماعی مصصم و متحد هستند، گفت: هم‌افزایی پتانسیل و ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و نیروی انتظامی خلاء های امنیتی را در صورت وجود، پوشش می‌دهد و یک آرامش عمومی برای مردم مومن در دیار فارس و سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/م

دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با سردار حبیبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه نیروی انتطامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند