Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قدیری با عکسی از آسمان دریاچه ارومیه

مجید قهرودی با عکس از آسمان دماوند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری عکاسی مسابقه عکاسی نجوم تصاویر نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • این عکس از حمله سپاه به اسرائیل تاریخی شد /گاف نماینده اسرائیل در سازمان ملل /موشک هایی که از دیوار دفاعی اسرائیل عبور کرد
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام