Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه امروزه اشتغال بدون توجه به کارآفرینی موفق نمی‌شود گفت: در این راستا باشگاه کارآفرینان بوشهر برای حمایت از ایده‌پردازان و رویدادهای کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر ظهر امروز در راستای ایجاد، گسترش، هم‌فکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سملیان با بیان  اینکه این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای منعقد شده است اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در ایجاد مهارت‌افزایی و کارآفرینی بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر منعقد شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: رشد و توسعه فناوری‌ها و دنیای مجازی با همه تهدیدات، مخاطرات، معایب و چالش‌هایی که برای جامعه به همراه دارد، حاوی فرصت‌ها و نکات مثبت و سازنده بسیاری نیز است.

وی یکی از نمونه‌های بارز این فرصت‌ها را به ظرفیت اشتغال‌زایی این حوزه دانست و افزود: توسعه فناوری‌ها و دنیای مجازی به تازگی در جامعه ایران مورد توجه قرار گرفته است.

علی سملیان با اشاره به معضل بیکاری به عنوان یکی از جدی‌ترین تهدیدات فعلی کشور در عرصه اقتصادی و اجتماعی اظهار کرد: در چنین فضا و شرایطی باید با شناخت دقیقی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه، ضریب استفاده از بسترهای اشتغالزایی را بیش از پیش تقویت کرد.

وی افزود: به طور اساسی کار آفرینی ابتدا مستلزم نگاهی هوشمندانه و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است بستر توسعه بسیاری از فعالیت‌ها و مشاغل خرد و کوچک باشد. به گفته وی ارتباطات و فناوری اطلاعات بستری است که توانسته به بهترین شیوه تمام محصولات و خدمات بازار مشاغل را به بازار معرفی می‌کند.

بوشهر| ظرفیت‌های کارآفرینی بر اساس صنایع مستقر در کنگان ایجاد شود بوشهر| مرکز کارآفرینی و خوداشتغالی بوشهر ایجاد می‌شود بوشهر| طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه‌های استان تقویت می‌شود

سملیان با اشاره به اهمیت حمایت از ایده‌پردازان و رویدادهای کارآفرینی از راه‌اندازی باشگاه کارآفرینان برای عملی شدن این مهم خبر داد و گفت: امروزه اشتغال بدون فضای مجازی موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور گفت: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود. - اخبار استانها -

محمد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری اعلام کرد و اظهار داشت: این مهم سبب توسعه کسب‌وکارها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت شبکه فیبر نوری در دسترسی پرسرعت مردم به خدمات اینترنتی گفت: شبکه فیبر نوری سرعت دریافت خدمات به جامعه هدف در اتصال به فعالیت‌های اینترنتی 80 تا 100 برابر را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد شبکه اینترنت فیبر نوری گفت: برای 40 شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.

وی پیشرفت 40 درصدی اجرا فیبر نوری در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر 100 کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از 40 کیلومتر آن انجام شده است.

خوانساری با بیان اینکه ایجاد شبکه نوری و اتصال خانوارها به این شبکه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 7 میلیون خانوار در کشور به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند و تا پایان دولت سیزدهم 20 میلیون خانوار از شبکه فیبر نوری بهره‌مند می‌‌شوند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان بوشهر امسال در اتصال شبکه فیبر نوری با مساعدت استاندار بوشهر پیشرو است اضافه کرد: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران 40 شهر استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهرها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت