Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق اینتر شب گدشته وارد تهران شد و عصر امروز به هتل آکادمی رفت و مقابل خبرنگاران نشست. استقلال پس از ناکامی با قلعه نویی، مظلومی، منصوریان و شفر به سراغ سرمربی مطرح ایتالیایی رفتند تا بتوانند ناکامی چند سال اخیر خود را جبران کنند. سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امرور در هتل آکادمی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت:من در ابتدای صحبت هایم از مدیرعامل و هیات مدیره تشکر می کنم. شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند ولی خودم کاملا این موضوع را با چشمانم دیدم و تجربه کردم. افتخار می کنم که در استقلال و ایران هستم. 

او تاکید کرد: می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم. از سفیر ایتالیا ممنونم که اینجا هستند. یکی از دلایل حضورم در استقلال رابطه خوب ایران و ایتالیا است.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت های خود گفت: می دانم کار راحتی در استقلال ندارم. فوتبال ایران و ایتالیا خیلی متفاوت است. می دانم طرفداران استقلال از من می خواهند که فوتبال ایتالیایی را در اینجا اجرا کنم.من از طرفداران استقلال ممنونم که از من خیلی حمایت کردند و از زمانی که آمدم استقبال خوبی انجام دادند.

256 251

کد خبر 1272020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس