Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:53:04 GMT

اقتدار پلیس در برابر اراذل و اوباش شهرستان قدس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۹۰۰

اقتدار پلیس در برابر اراذل و اوباش شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از نمایش توانمندی و اقتدار پلیس شهرستان قدس در مقابله با مجرمان در انظار عمومی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهپور فلاحی در گفت‌وگو با قدس خبر در رابطه با توانمندی و اقتدار پلیس در مقابل اراذل و اوباش تصریح کرد: پلیس شهرستان قدس پس از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان که اقدام به اخلال در نظم عمومی و قانون شکنی در محدوده خیابان کاج نموده بودند، با هماهنگی دستگاه قضائی اقدام به گرداندن آنان در سطح شهر و انظار عمومی نموده تا علاوه بر نمایش اقتدار پلیس، درس محکمی به کسانی که سودای قانونگریزی دارند بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگیر شدکان که دارای سوابق متعدد کیفری بوده و در پرونده آنان سوابق شرارت،آزار و اذیت، ایجاد رعب و وحشت در جامعه و اخلال در نظم و آرامش عمومی است، با اقدام سریع و مقتدرانه پلیس دستگیر و برای درس عبرت سایر افرادی که به نوعی تلاش در ایجاد بی نظمی در جامعه را در سر می پرورانند، در سطح شهرستان و میادین و خیابان های اصلی و در انظار عمومی گردانده شدند.

فلاحی در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: نظم و امنیت مقدمه پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای بوده و پلیس به عنوان متولی ایجاد نظم و امنیت در جامعه،به طور قاطعانه و برابر قانون با قانون شکنان و مجرمان برخورد خواهد نمود و به آنان مجال قدرت نمایی و تشویش اذهان عمومی را نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند

ژاوی می‌خواهد ستارگان خط دفاعی خود را در آماده‌ترین حالت ممکن برای جدال با پی اس جی در اختیار داشته باشد

طرفداری | در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا فصل 2023/24، دو تیم بارسلونا و لاس پالماس از ساعت 23:30 فرداشب (شنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش موندودپورتیوو، ژاوی می‌خواهد به دو مدافع اصلی خود یعنی رونالد آرائوخو و همچنین آندریاس کریتنسن برای این بازی استراحت بدهد، چرا که می‌خواهد آن‌ها را در آماده‌ترین حالت ممکن برای جدال حساس با پاری سن ژرمن در اختیار داشته‌باشد. کریستنسن به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات دیروز بارسلونا حضور نداشت و احتمالا در لیست این تیم برای تقابل با لاس پالماس هم قرار نخواهد گرفت، آرائوخو نیز از مصدومیتی جزئی رنج می‌برد.

دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن روز چهارشنبه 22 فروردین 1403 در دیداری از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند