Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم معارفه او به صورت رسمی به امضا رسید

طرفداری- نشست خبری آندره‌آ استراماچونی, سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

* در این نشست که حکم مراسم معارفه سرمربی جدید آبی‌ها را نیز داشت, مجید نامجومطلق, بهتاش فریبا, جواد قراب, علی جباری, نصرالله عبداللهی, دکتر امین نوروزی, اکبر کارگرجم, اصفر حاجیلو, محمد نوری, میرشاد ماجدی, کامران منزوی, امید روانخواه و اسماعیل خلیل‌زاده از مسئولین و پیشکسوتان باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*‌ سفیر ایتالیا نیز در مراسم امروز حضور پیدا کرده بود.

* مراسم معارفه سرمربی استقلال با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی ایران آغاز شد. در ادامه حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به اجرای مراسم پرداخت.

* پس از خوش‌آمد‌گویی حاجیلو به استراماچونی, پیشکسوتان, سفیر ایتالیا و خبرنگاران کلیپی از بازیکنان و مربیان قدیمی استقلال با معرفی آنها به زبان فارسی و انگلیسی به نمایش درآمد. نکته قابل توجه در پخش این کلیپ به تصویر درآمدن چهره مربیان استقلال از ابتدا تاکنون، از جمله رایکوف, پورحیدری, حجازی, مظلومی، قلعه‌نویی, منصوریان, شفر و مجیدی بود.

* به دلیل ازدحام خبرنگاران, عکاسان و پیشکسوتان صندلی برای همه وجود نداشت و در سالن هرج و مرج به وجود آمده بود.

* مراسم معارفه با به روی سن آمدن فتحی و استراماچونی برای امضای قرارداد رسماً آغاز شد.

* بعد از بیان اظهارات فتحی و استراماچونی قرارداد این مربی ایتالیایی به مدت دو سال به صورت رسمی امضا شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آنها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند!

شنیده می شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آنها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

کد خبر 846028 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!