Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به این نتیجه رسیدیم که مسابقات فوتبال اصفهان را از حالت منطقه‌ای خارج کرده و به صورت لیگ استانی برگزار کنیم. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرمسعود هراتیان عصر امروز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان اظهار داشت: این برنامه برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار شده و از سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که مسابقات فوتبال اصفهان را از حالت منطقه‌ای خارج کرده و به صورت لیگ برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راه مشکلات بسیاری وجود داشت و در ادامه ثمرات این کار مشخص شد و بهترین بازیکن‌های اصفهان از دل برگزاری لیگ استانی به فوتبال معرفی شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: لیگ فوتبال اصفهان در دسته‌های مختلف به خوبی به پایان رسید و برگزاری مراسم تجلیل برای ایجاد همدلی میان بازیکنان فوتبال اصفهان ضرورت داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از برگزاری این مراسم آن است که بازیکنان فوتبال اصفهان به جامعه برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی معرفی شوند.

اصفهان| تاج: تمام ورزشگاه‌ها باید VAR داشته باشندرئیس فدراسیون فوتبال: باید با همین بودجه کم فوتبال ایران را بگردانیم؛ اصفهان فقط سپاهان و ذوب‌آهن نیستتأیید تمام کاندیداهای هیئت فوتبال استان تهران به جز 4 نفر

هراتیان با اشاره به این که 30 بازیکن منتخب در این مراسم معرفی شدند بیان کرد: رقابت در فوتبال از اهداف دیگر برگزاری این مراسم است و حضور میهمانانی از فوتبال اصفهان در کنار یکدیگر برای کار و تلاش بیشتر از اهداف دیگر برگزاری این برنامه بوده است.

وی ادامه داد: کمیته فنی هیئت فوتبال اصفهان تمام بازیکنان شاغل در لیگ استان را زیر نظر گرفته و از دل مجموعه فوتبال اصفهان 30 بازیکن منتخب در فوتبال اصفهان انتخاب شدند و در سال جاری نیز یک چک لیست برای انتخاب بهترین‌های فوتبال اصفهان ایجاد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در پایان گفت: این مراسم در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و ثمرات آن برای فوتبال اصفهان به جای خواهد ماند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند