Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از پایان رقابت‌های لیگ هجدهم از محمدحسین کنعانی‌ زادگان به عنوان یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس تهران در نقل‌وانتقالات تابستانی نام برده می‌شد و حتی خود این بازیکن چندین مرتبه علاقۀ‌اش به حضور در پرسپولیس را عنوان داشت.

 

 

حال این مدافع ملی‌پوش با گذاشتن 4قلب قرمز و فالو کردن صفحۀ اینستاگرامی شجاع خلیل‌زاده مهر تاییدی بر حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت زده تا این انتقال بیش از گذشته به رسمی و نهایی شدن نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید که در نهایت قرارداد کنعانی‌زادگان و پرسپولیس چه زمانی رسمی اعلام خواهد شد اما آنچه که مشخص است این اتفاق را باید قطعی و تمام‌شده دانست.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد

جنگجوی ایرلندی امشب به تلویزیون WWE برمی‌گردد

شیمس، قهرمان سابق کمربند WWE در ماندی نایت راو امشب حاضر خواهد شد.

طرفداری | آخرین حضور شیمس در رینگ WWE به اسمکدان 18 آگوست پارسال برمی‌گردد؛ جایی که او در بازی خداحافظی اج از کمپانی WWE برابر این ستاره کانادایی شکست خورد. از آن پس شیمس به دلیل مصدومیت به استراحت رفت و دیگر در تلویزیون WWE حاضر نشد. شیمس پیش از مصدومیت خود رهبری گروه برالین بروتس را عهده دار بود و اکنون به دنبال تجزیه این گروه باید دید که نویسندگان WWE چه داستانی را برای این ستاره ایرلندی خواهند نوشت. جالب است بدانید که چندی پیش شیمس از تمایل خود برای رقابت با گونتر صحبت کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس