Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان بر ایجاد مولدهای برق اضطراری در مراکز حساس استان تأکید کرد و گفت: مصون‌سازی حوزه انرژی در مقابل تهدیدات سایبری از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل استان سمنان است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج کارخایی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان سمنان ایمنی و امنیت را از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان عنوان کرد و اظهار داشت: پدافند غیرعامل اثرات عوامل تهدیدکننده ایمنی و امنیت را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل منصوب شدمقابله با تهدیدات دشمن نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی به پدافند غیرعامل استامیر صباحی فرد از یگان‌های پدافندی شمالغرب کشور بازدید کرد

وی بیان کرد: اصل مهم پدافند غیرعامل حفاظت و صیانت از زیرساخت‌ها برای استمرار خدمات‌رسانی به مردم در شرایط خطر و بحران است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تأکید کرد: باید الزامات و ملاحظات پدافندی برای مصونیت بیشتر در راستای خدمت به مردم رعایت شود.

کارخایی کارگروه انرژی را فعال‌ترین و موثرین کارگروه‌‌های تخصصی پدافند غیرعامل در استان سمنان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: باید از بروز هرگونه آسیب در زیرساخت‌هایی چون سیستم و شبکه برق جلوگیری شود؛ چرا که هرگونه خلل در این سیستم در دیگر زیرساخت‌های خدمات‌رسان اثرگذار است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان به برنامه‌های محوری پدافند غیرعامل اشاره کرد و تصریح کرد: مصون‌سازی حوزه انرژی در مقابل تهدیدات سایبری از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل است.

کارخایی بر جدیت در ایجاد و استقرار مولدهای برق اضطراری در مراکز حساس و مهم و قابل حفاظت استان تأکید کرد.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور طراحی و توسعه تجهیزات کارآمد را اولین اولویت پدافند هوایی دانست و گفت: انسجام و هم‌افزایی نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم صبحگاه منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ارتش کشورمان با تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر انقلاب توانسته است به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی برسد که مایه افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

وی تأکید کرد: ارتقاء دستاوردهای دفاعی، هوشیاری و نیز افزایش تلاش بهینه و اثر بخش، مؤلفه‌های اساسی در پدافند هوایی برتر و قوی است.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال به روز شدن و ارتقا است و همواره با شناسایی تهدیدات غیرمتصور، طراحی و توسعه تجهیزات و تسلیحات کارآمد اولین اولویت این نیرو است.

وی، راه و مکتب شهدا را الگوی کارکنان غیور پدافند هوایی دانست و بیان کرد: همواره تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای لازم باید در راستای امنیت پایدار و آرامش خاطر هموطنان به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • تصویب ۲ طرح بزرگ بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در حوزه گاز
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر