Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@02:57:02 GMT

۳۸ هزار گروه جهادی در کشور تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۲۳۸

۳۸ هزار گروه جهادی در کشور تشکیل می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه دیدار با جهادگران بسیجی خوزستان گفت: گروه‌های جهادی پدیده‌ای در انقلاب اسلامی است که کار‌های بسیار بزرگ و مهم را از راه‌های میانبر با اقدام انقلابی توأم با خلاقیت، ابتکار، بدون هیاهو و کم‌هزینه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد اظهار داشت: انتظار داریم هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد که مقرر شده تا پایان امسال حدود ۳۸ هزار گروه جهادی تشکیل شود.

سردار غیب پرور بیان کرد: باور داریم گروه‌های جهادی بستر بسیار خوبی برای تقویت کادر تراز انقلاب اسلامی هستند که وارد میدان می‌شوند و محلی برای بروز و ظهور بسیاری از استعداد‌های نهفته در درون آن‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: خلاقیت، ابتکار و روحیه جسارت جهادی و انقلابی که در نیرو‌های جوان وجود دارد مورد تأکید رهبر انقلاب است و امروز بروز و ظهور بیانات رهبری را در گروه‌های جهادی مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/گ

وجود ۵۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه   کارگروه بسیج سازندگی استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد افزود : برای عمل  به منویات رهبر معظم انقلاب  و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم )) به  سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان عربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرار گاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ ماموریت شده است.

سرهنگ حیرانی افزود:  ما از اعتبارات تبصره ۱۸ برای  ایجاد اشتغال و جهش تولید دراستان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک ها معرفی  و۸۵۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان ها ی استان  ایجاد کردیم  .

وی  ازعدم محدودیت قیر رایگان دراستان خبرداد وتصریح کرد : هرشهرستان در ارائه درخواست  پیشقدم باشد می تواند بیشترین مقدار را جذب کند  که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می شود.

سرهنگ حیرانی  در ادامه گفت :  قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تامین آب شرب روستایی و شهری ،ساخت مدارس و راههای روستایی و مسکن روستایی در رفع محرومیت از چهره مناطق محروم عمل می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت