Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از سردیس برادران شهید شبلی و اهدا جهیزیه به ۵۰۰ نوعروس نیازمند کردستانی با حضور «سرلشکر سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم رونمایی از سردیس برادران شهید شبلی و اهداء جهیزیه به 500 نوعروس نیازمند از سلسه برنامه‌های کنگره 5400 شهید کردستان امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان ارشد سپاه، حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، استاندار کردستان، خانواده‌های آنان و اقشار مختلف مردم در ابتدای  بلوار شبلی این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه: پهپاد آمریکایی از مرزهای کشور عبور کرده بود/ مرزها خط قرمز ماست‌/ بنای جنگ نداریم اما کاملاً آماده‌ایمکردستان سرزمین وفا، مجاهدت‌های خاموش، فداکاری‌های بزرگ و صادقانه استروایت شیرین فرمانده سپاه کردستان از دیدار اخیر با مقام معظم رهبری

در ادامه گزارش تصویری خبرنگار تسنیم از این دو مراسم باشکوه را ببینید:

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد