Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبير علمي كنفرانس بين المللي گردشگري سلامت اكو از حمايت همه جانبه دولت و ارائه تسهيلات به فعالان جوان در حوزه گردشگري سلامت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر جهانگیری که صبح امروز در نشست هم اندیشی کشور های عضو اکو در نمایشگاه بین المللی اردبیل سخن می گفت افزود: براساس نیازهای واقعی در حوزه خدمات سلامت فعالان جوان و متخصص کشور در حوزه گردشگری سلامت شناسایی و پس از مشاوره های علمی تخصصی می توانند با بهره مندی از تسهیلات وزارت بهداشت و سازمان توسعه تجارت فعالیت خود را در وزارت خارجه توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ده کشور عضو اکو متعهد شدند مبنای کار خود را در سه محور کیفیت خدمات، بیمه و کاهش هزینه ها گسترش داده و براساس فناوری ها اطلاعات و قواعد مشترک کار کنند تصریح کرد: انتظار داریم دولت ها با ارائه تسهیلات ٰٰٰبخش خصوصی را در توسعه گردشگری سلامت حمایت کنند.
عضو انجمن خدمات بین المللی سلامت ایران مبنای استارت آپ های امروز جهان سوم را خدمات دهی از راه دور عنوان کرد و افزود: در این جلسه با همفکری اعضای اکو مقرر شد تمامی خدمات مشاوره درمان و حتی جراحی های از راه دور در دستور کار فعالان این حوزه باشد.
در پایان این نشست تفاهم نامه ای بین انجمن خدمات بین المللی سلامت ایران و اتحادیه زعفرانیه جهت احداث شهرک مدرن گردشگری سلامت در اردبیل امضاء شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گردشگری جوانان فعال اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم، گفت: لازم است سراغ رویکردهای جدید و خلاقانه در حوزه گردشگری برویم و از تکرار کارهای کهنه و کم ثمر پرهیز کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ جمعه سی و یکم فروردین _ در جلسه‌ای با مدیران تشکل‌های گردشگری استان کرمانشاه اظهار کرد: مرز مشترک ما با کشور همسایه با ویژگی‌هایی که دارد که برای مردم استان می‌تواند بسیار اثرگذار و توسعه آفرین باشد.

وی با بیان اینکه باید آرمانی بیندیشیم و واقعی عمل کنیم، افزود: ما در استان وارث وضعیتی هستیم که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن به سمت مطلوب عبور کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات فرودگاه کرمانشاه که از گذشته به ارث رسیده است، گفت: در زمان مناسب با حداقل هزینه می‌توانستند این پروژه را به سامان برسانند ولی متأسفانه انجام نشده است.

وی تصریح کرد: پروژه بازسازی کامل باند فرودگاه در دست انجام است که امیدواریم در آینده نزدیک باند اصلی شروع به فعالیت کند.

صحرایی در ادامه با اشاره به مشکلات راه آهن کرمانشاه، افتتاح آن را در دولت قبل زودهنگام و پیش از تکمیل پروژه خواند و گفت: برای تکمیل پروژه قطار کرمانشاه و افزایش سرعت آن حداقل هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز هست.

وی در ادامه به بهسازی راه‌های استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های استان به برکت اربعین بهسازی شد و بخش مهمی از نقاط حادثه خیز استان اصلاح شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: در حوزه تقویت مرزها نیز اتفاقات بسیار مناسبی در استان افتاده که سال گذشته مرز مسافری شوشمی نیز به عنوان یک مطالبه بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین بیش از ۷۰۰ سرویس بهداشتی در مسیرهای اصلی احداث و بازسازی کامل شده است که به گردشگران و زوار عتبات عالیات خدمات ارائه می‌کنند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حوزه معرفی استان با مشکلات متعددی مواجه هستیم که میراث‌فرهنگی باید برای آن چاره اندیشی کند، گفت: از برگزاری رویدادهای شناسنامه دار حمایت می‌کنیم و با هیچ رویدادی که بانی آن مشخص و تعریف شده باشد مشکلی نداریم.

وی گفت: برنامه‌های گنگ و بی سند آسیب‌زا هستند و نقطه قوت گردشگری استان را به ضعف تبدیل می‌کنند، اما رویدادهای تعریف شده و مشخص مورد تأیید همه دستگاه‌ها خواهد بود.

تقویت شورای توسعه گردشگری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر برنامه‌ریزی برای تقویت شورای توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: امسال ضمن توجه و تقویت سایر بخش‌ها، با تمرکز بیشتر به گردشگری توجه خواهیم کرد و با یک نگاه وسیع تقویت شورای توسعه گردشگری استان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه میراث‌فرهنگی باید در فضای مردمی ما درست و پررنگ معرفی شود، افزود: یکی از مباحثی که باید به آن پرداخته شود، ورود به مجموعه فعالیت‌های فرهنگ گردشگری است.

صحرایی تصریح کرد: در خود استان نیازمند ترویج سفرهای استانی هستیم تا خود مردم استان داشته‌های ما را ببینند و بشناسند و به عنوان بهترین مروجان کرمانشاه را معرفی کنند.

وی برپایی هفته‌های گردشگری در شهرستان‌ها با انواع مشوق‌ها برای تشویق مردم به سفر را یکی از راهکارهای پیشنهادی عنوان کرد و گفت: توجه به مباحث فرهنگ گردشگری ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برای مثال اقامتگاه‌های بوم‌گردی باید به گونه‌ای عمل کنند که به فرهنگ گردشگری روستاها آسیبی نزند و گردشگران باید متوجه شوند که وارد یک اقلیم فرهنگی می‌شوند که باید الزامات و بایسته‌های فرهنگی را پذیرفته و به آن احترام بگذارند.

استاندار کرمانشاه دعوت ملی و بین‌المللی را مرحله بعد معرفی استان عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم با معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به زبان‌های بین‌المللی کرمانشاه را به خوبی به جهانیان بشناسانیم.

وی توسعه اقدامات گردشگری در مجموعه ادارات، رونق گردشگری کوهستان و گردشگری دفاع مقدس و نیز اربعین را قله گردشگری استان توصیف کرد و گفت: پرداختن به مرز خسروی در طول سال باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و ما بتوانیم برای تردد بیش از ۱۵ هزار کامیون دار از مرز پرویزخان برنامه‌ریزی کنیم که خانواده‌هایشان بیایند و از کرمانشاه دیدن کنند.

صحرایی در خاتمه با تاکید بر رویکردهای جدید و پرهیز از تکرار کارهای کهنه و کم ثمر در حوزه گردشگری، گفت: گردشگری باید با تعریف درست و جذب همراهی‌های روز افزون تبدیل به سکه رایج مردم کرمانشاه شود.

کد خبر 746040

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم
  • تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد