Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از اصفهان، محمدجواد ظریف در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع نمایشگاهی اصفهان اظهار داشت: من به دلیل این‌که کلنگ اینجا را خودم زدم می‌توانم بگویم که سرعت پیشرفت این مجموعه بسیار چشم‌گیر بوده است و مجموعه بسیار زیبا و پرشکوهی که حق اصفهان هم همین است در حال احداث هستند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: امیدوارم در آینده نزدیک این مجموعه به بهره‌برداری برسد و با این سرعت پیشرفت قطعا این چنین خواهد شد و امیدوارم نمایشگاه گردشگری سال آینده در اینجا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری که امروز از آن بازدید کردیم فرصتی است برای اعلام توانمندی‌های کشور که در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی می‌تواند آن را به نمایش بگذارد و می‌تواند عمق تاریخی ایران را به نمایش بگذارد.

ظریف افزود: ایران به عنوان کشوری که سابقه 7 هزارسال شهرنشینی را دارد حتما این مزیت را دارد که سایر کشورهای دنیا بدانند ما فراز و نشیب‌های بسیاری را گذراندیم؛ قلدرهای زیادی آمدند و رفتند و چیزی از آن‌ها باقی نمانده، اما ایران کماکان استوار و پرصلابت است.

وزیر امور خارجه بیان داشت: کسانی که از اصفهان بازدید می‌کنند قطعا به این حقیقت پی می‌برند که با یک ملت بزرگ مواجه هستند و هیچگاه نمی‌توانند به آن‌ها زور بگویند.

وی درباره طرح اصفهان 2020 هم گفت: خوشحال شدم که این توانمندی اصفهان که با محیط زیست نیز سازگار است مورد توجه قرار گرفته و مسیر توسعه اصفهان را به سمتی هدایت کند که متناسب با ویژگی‌های این شهر باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان (هشتگرد) ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر این شهر جدید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید غفوری ـ رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ـ امروز ۲۶ فروردین‌ماه به همراه اعضای هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت عمران مهستان از پروژه‌های عمرانی این شهر جدید اعم از پروژه‌های مسکن مهر سهندسازان، هسا ۱، هسا ۲، هسا ۳ و هسا ۴، پروژه‌های نهضت ملی نیما، بهراد، کسری، فروغ، نیایش، اطلس، سروش، حافظ، آراد و همچنین پروژه مشارکتی تجاری و یک درمانگاه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفت.

غفوری در این بازدید با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار بدهند، گفت: تعداد ۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در اواخر اردیبهشت‌ماه به افتتاح خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش داریم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد که باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران در «وعده صادق» پاسخ بی‌سابقه و درس عبرتی به رژیم صهیونیستی داد
  • افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • اقدام سپاه برای همه دنیا درسی عبرتی شد
  • تولید مجموعه ای از نمایش های تلویزیونی در مرکز سیمرغ رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران
  • اجرای ۳ اثر از مریم کاظمی در پردیس تئاتر تهران
  • اجرای سه نمایش کودک در پردیس تئاتر تهران
  • توجه به تئاتر کودک و نوجوان در پردیس تئاتر تهران