Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه برای ایجاد یک شغل در استان کرمانشاه ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است دولت توانایی تأمین آن را ندارد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست با نخبگان و احزاب سیاسی استان که ظهر امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه کشور در سه ماه گذشته شرایط سختی را گذرانده است اظهار داشت: 25 استان کشور از ابتدای امسال درگیر بحران سیل بودند و گذشته از مزایای آن همچون افزایش تولیدات کشاورزی و بهبود ذخایر سدها خساراتی را نیز به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سیل دولت را در زمینه اعتبارات عمرانی با چالش جدی روبه‌رو کرد گفت: این اعتبارات در شرایط کنونی به راحتی تأمین نمی‌شود زیرا فروش نفت بسیار سخت است و در صورت فروش اندک نیز زمان دریافت پول آن مشخص نیست.

بازوند با بیان اینکه نمی‌توان تأثیر تحریم‌ها در کشور را انکار کرد افزود: تحریم‌ها در این سه ماه به اوج خود رسیده است و آمریکا تمام منابع مالی کشور را در هر جایی از دنیا شناسایی می‌کند و از بین می‌برد اما ملت ایران باید در مقابل این تروریسم اقتصادی و جنگ روانی ایستادگی و مقاومت داشته باشد.

سهم آذربایجان غربی از اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی ناکافی استروند اجرای طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی ارزیابی شود290 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی مازندران جذب شد

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ایستادگی در برابر تحریم‌ها سختی‌ها و هزینه‌های سنگینی دارد اما ساختار دولت حکومت و مردم باید آمادگی مقابله با این فشارها را داشته باشد و ضرورت ندارد در این شرایط قدرت مدیران در تهران متمرکز باشد بلکه خود مدیران استانی باید تصمیم گیرنده باشند.

وی با اشاره به اینکه قوانین گمرک و مرزی و آیین‌نامه اقتصادی برای تبادلات اقتصادی در مرزها در شرایط تحریم باید اصلاح شود گفت: استان کرمانشاه با 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای یک فرصت ارزشمند است و سال 98 سال تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها محسوب می‌شود.

بازوند با بیان اینکه استان کرمانشاه هشت سال فرصت توسعه را به دلیل جنگ تحمیلی از دست داده است اظهار کرد: همانطور که مدیران ملی در زلزله 96 نگاه ویژه‌ای به استان کرمانشاه داشتند اکنون نیز این دیدگاه باید وجود داشته باشد در غیر این صورت تأثیر آن در مرکز دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال زلزله سال 96 در استان کرمانشاه 66000 واحد مسکونی تامین و 33 هزار واحد احداث شده اما هنوز کمبودهایی وجود دارد گفت سیل را در کرمانشاه مردم مدیریت کردند و با وجود خسارت های فراوان به زیرساخت‌ها خسارت چندانی به افراد حقیقی وارد نشده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امسال رویدادهای مختلفی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود عنوان کرد نباید منتظر اعتبار دولتی بود و سرمایه جریان سیالی است که باید موانع سر راه آن برداشته شود، آنچنان که در تمام دنیا این گونه است.

بازوند با اشاره به اینکه بیکاری به عنوان زلزله دیگری همچنان نگرانی و دغدغه جدی ما و مردم است بیان کرد: سال گذشته سند 4 سالی به منظور کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه تنظیم شد اما بیکاری 150 هزار نفر مشکلی نیست که در یک شب برطرف شود.

وی با اشاره به ورودی سالانه 800 هزار نفر بیکار و وجود جمعیت بیکار دپو شده در استان کرمانشاه گفت: سندی برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری تدوین شده است که در روزهای آینده در سایت‌ها منتشر می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: هر چند نرخ بیکاری در استان کرمانشاه همچنان بالا است اما با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، این نرخ در سال گذشته سه درصد کاهش یافت و این به معنای ایجاد 24 هزار اشتغال خالص است.

بازوند افزود: با توجه به اینکه برای ایجاد هر شغل به طور میانگین 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است، تأمین آن از عهده دولت خارج است و مردم باید پرچمدار باشند.

انتهای پیام/ح 

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره واقعی شیرین نون خ در خارج از سریال/ ندا قاسمی را دیگر نمیتوان شناخت

عکسی جدید از ندا قاسمی در فضای مجازی منتشر شده است. ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است. او متولد سال ۱۳۶۶ اهل کرمانشاه است. ندا قاسمی تجربه کار دوبله هم دارد. او با اولین کار تئاتر خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند. ندا قاسمی در صدا و سیما کرمانشاه تجربه مجری گری نیز دارد. در ادامه عکسی جدید از ندا قاسمی را مشاهده میکنید.

منبع: سینمابرتر

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه
  • چهره واقعی شیرین نون خ در خارج از سریال/ ندا قاسمی را دیگر نمیتوان شناخت